تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813310728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیما


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اقتصاد مقاومتی از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیما
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیماست.

اقتصاد مقاومتی از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیما
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان، با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب این مرکز با مجموعه سپاه و بسیج، گفت:‌ بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته با اعضای ستاد کنگره شهدای استان، باید تمام مجموعه ها، تشکل ها و جبهه های فرهنگی در کنار هم قرار گیرند تا با هم افزایی و استفاده شایسته از ظرفیت های یکدیگر، کارهای عمقی و فاخر انجام دهند.

مهرداد عظیمی، توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی را از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیما بیان کرد و افزود: از آنجا که سپاه و بسیج قوی ترین مجموعه در بحث اقتصاد مقاومتی است، افزایش تعامل و همکاری در این زمینه هم لازم است.

وی همچنین با اشاره به پخش روزانه و مستمر بیانات مقام معظم رهبری و بخشی از وصیت نامه شهدا در شبکه های استانی، از ساخت نماهنگی با موضوع شهدای مدافع حرم و دو اثر با موضوع رهبر معظم انقلاب با گویش های محلی و فارسی در صدا و سیمای استان خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به گستردگی شبکه ها و برنامه های صدا و سیما در ابعاد داخلی و خارجی، وظیفه رسانه ملی را حساس و مهم بیان کرد و گفت: صدا و سیما یکی از دستگاه های مهم و تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه، عقاید و فرهنگ عمومی مردم است که باید این تأثیرگذاری در جهت خیر و صلاح عمومی جامعه و مردم باشد،

حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: تبلیغ و رساندن پیام انقلاب اسلامی به نقاط مختلف دنیا، مهم ترین کار صدا و سیماست.

وی، با تشکر از تلاش رسانه ملی در ترویج افکار و اندیشه های ناب اسلامی، گفتمان ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت، از همکاری صدا و سیمای استان در پوشش اخبار و برنامه های سپاه و بسیج و بویژه کنگره بزرگ شهدای استان نیز تقدیر کرد.

سرافزار همچنین با تأکید بر ضرورت معرفی نخبگان بسیج در عرصه های فرهنگی، علمی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی از طریق شبکه های استانی، خواستار توجه بیشتر به بحث امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد تبیین قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد.

گفتنی است: معاون هماهنگ کننده، مسئول روابط عمومی و تبلیغات، و معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز در این نشست حضور داشتند.




۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن