تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه اتصال آب شرب استان البرز به شبکه آبرسانی شرکت آیکید بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پروژه اتصال آب شرب استان البرز به شبکه آبرسانی شرکت آیکید بهره برداری شد استان‌ها > البرز - با حضور معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، پروژه اتصال آب شرب استان البرز به شبکه آبرسانی شرکت آیکید مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، " محمد تقی ایرانی" در آیین بهره برداری از این پروژه که با حضور بخشدار مرکزی و معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کرج، شهردار و رئيس شوراي شهر كمالشهر و مديريت ارشد شركت آيكيد آب شرب استان البرز برگزار شد، با بيان اينكه شركت آيكيد، گام هاي موثری در حرکت چرخ صنعت استان برداشته است، گفت: شركت آيكيد يكي از بزرگترين قطب هاي صنعتي استان البرز است كه در توسعه و ساخت قالبهاي فلزي و توليد قطعات پرسي¬گام هاي موثري برداشته است . وی افزود: استان البرز، با تكيه بر سرمايه هاي انساني داخلي و ظرفیت های موجود، توانسته است وارد بازارهاي جهاني و رقابت با كشورهاي كره و ژاپن شود . ایرانی، در ادامه حمايت كامل مسئولين از توليد كنندگان و حل مشكلات آنها را از موضوعات قابل توجه مسئولين استان دانست و تاکید کرد: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید بر مبنای اجرای سیاست های اقتصادی دولت یازدهم با این محور، مسئولین استان البرز به ویژه استاندار محترم آقای مهندس طهایی، با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی ، ضرورت این امر را برای مدیران استان تبیین کرده و برنامه ریزی دستگاه ها براین اساس را از وظایف مدیران تعیین کرده اند.
وی افزود: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و تلاش برای رفع موانع تولید کنندگان داخلی است که در این راستا اقدامات خوب و موثری انجام شده و یا در دست اجراست.
مهندس صدري مديريت شركت آیکید نیز ضمن تشكر و قدرداني از حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و شهردار كمالشهر و هيات همراه ، نداشتن آب شهري و آشاميدني را يكي از مشكلات 20 ساله شركت دانست كه مسائل بسياري را براي كاركنان و دانشجويان مرکز علمي و كاربردي اين شرکت بوجود آورده بود.
وی افزود: خوشبختانه با مساعدت مسئولين و همكاري شركت آبفاي استان البرز این مشکل مرتفع گرديد .‌ همچنين مهندس صدري شركت آيكيد را يكي از بزرگترين قطب هاي صنعتي استان البرز دانست كه در توسعه و ساخت قالبهاي فلزي و توليد قطعات پرسي¬گام هاي موثري برداشته است.
در پايان مراسم دكتر ايراني و هيات همراه از بخش هاي مختلف شركت آيكيد بازديد بعمل آوردند .  

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 3 تیر 1395 - 10:32:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن