تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار پلدختر: غنی سازی اوقات فراغت باید هدفمند و متنوع باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار پلدختر: غنی سازی اوقات فراغت باید هدفمند و متنوع باشد استان‌ها > لرستان - فرماندار پلدختر گفت: غنی سازی اوقات فراغت باید هدفمند ، متنوع و کارشناسی شده و در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی باشد

به گزارش خبرنگارخبرانلاین درپلدختر ، نورالدین درمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر برلزوم برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در شهرستان تاکید کرد واظهار داشت: برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان باید در جهت ایجاد هیجانات مثبت باشد تا انرژی نهفته جوانان در راستای مثبت تخلیه شود .
وی به معضل اعتیاد و مواد مخدر اشاره کرد و افزود: علل و عوامل روی آوردن جوانان به اعتیاد باید ریشه یابی شود و برای مبارزه با آن اقدامات عملی صورت گیرد .
فرماندار پلدختر بر بالا بردن نشاط اجتماعی و خانوادگی تاکید کردو افزود: در بعضی خانواده ها برخوردهای غیر اخلاقی مانند خشونت ، تحکم ، تحقیر فرزندان باعث شکل گیری باورهای غلط و استفاده از مواد مخدر می شود که باید ارتباط درست بین والدین و فرزندان به خانواده ها آموزش داده شود.
وی عنوان کرد: دشمن برای انحراف جوانان در برنامه های خود هوشمندانه عمل می کندکه باید برنامه های در جهت جلوگیری از آسیب های دشمن برای جوانان داشته باشیم .
درمنان گفت: باید باوره و مبانی دینی را در جوانان و نوجوانان تقویت کرد که اردوهای جهادی به این موضوع کمک می کنند .
وی بیکاری یکی از معضلات جامعه دانست و تصریح کرد: تحصیل کرده ای که هنر و حرفه ای نداشته باشد با مبانی عملی آشنا نیست و می تواند در جامعه اثر باشد که در این راستا آموزش و پرورش و فنی حرفه ای لازم و ملزم یکدیگر هستند .
وی خاطر نشان کرد: جوانان تحصیل کرده باید از ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای که امر مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است استفاده کنند .
درمنان اظهار داشت: همه ادارات سطح شهرستان کلاس های اوقات فراغت را برگزار کنند و همچنین دهیاران با کمک پایگاه های مقاومت و شوراهای اسلامی در روستاها نیز به این موضوع بپردازند
فرماندار پلدختر گفت:ازجوانان ورزشکار و مدال آوران ، هنرجویان و هنرمندان تجلیل به عمل آید تا موجب ایجاد انگیزه و الگو پذیری در بین جوانان و نوجوانان شود .
درمنان به برگزاری جشن ها در اعیاد اشاره کرد و اظهار داشت :در این مراسم ها حضور جوانان را پر رنگ سازیم تا خود آنان در برگزاری این جشن ها نقش آفرینی کرده و نشاط روحی را در آنان افزایش دهیم .
درادامه این جلسه از نشریه فرهنگ لرستان به مدیر مسوولی فاطمه مهرابی که موفق به دریافت مجوز از وزارت ارشاد شده و فعالیت خود را در استان لرستان آغاز نموده رونمایی شد اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




پنجشنبه 3 تیر 1395 - 05:31:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن