تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802157011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رودسر :در تمامی کارها از همکاری شورا استفاده کنید/پور قربان:من به دنبال خدمتی ماندگار هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه رودسر :در تمامی کارها از همکاری شورا استفاده کنید/پور قربان:من به دنبال خدمتی ماندگار هستم استان‌ها > گیلان - دکتردستجردی گفت: انتخاب فردی با سابقه و دارای تجارب زیاد در حوزه مدیریت شهری می تواند نوید بخش آینده خوبی باشد و از شهردار جدید می خواهیم ضمن رعایت استقلال شورا در همه کارها از مشورت این جمع استفاده کند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مهندس حسن پور قربان به همراه محمد حسین زاده رئیس شورا و مهندس کاظمی عضو دیگر شورای شهر رودسر با حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدعلی دستجردی دیدار کردند. در این دیدار امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تشکر از شورای شهر در انجام وظایف خود با کمترین حاشیه افزود: آرامش در فضای مدیریت شهری می تواند باعث افزایش روحیه در مردم و اعتماد بیشتر آنها به منتخبان خود شود.
ایشان با تاکید براینکه در گذشته اقدامات خوبی انجام شده گفت: همه باید در انجام وظایف مهم شهردار به او کمک کنند و این وظیفه سنگینی است.
دکتردستجردی اضافه کرد: انتخاب فردی با سابقه و دارای تجارب زیاد در حوزه مدیریت شهری می تواند نوید بخش آینده خوبی باشد و از شهردار جدید می خواهیم ضمن رعایت استقلال شورا در همه کارها از مشورت این جمع استفاده کند و با کسانی که تلاش میکنند وحدت را در بین شما تخریب کنند برخورد کنید.
وی با اشاره به اینکه اگر شهردار با رویکرد جدیدی و با نگاه وحدت آفرین با توجه به زمان کوتاه و مشکلات زیاد پیشرو وارد عرصه خدمت شود افزود: مردم هم با مشاهده خدمت صادقانه و شفاف مسئولین به کمک آنها خواهند آمد.
امام جمعه رودسر اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و حرکت جهادی نیاز امروز شهر رودسر با توجه به وجود شهروندان بسیار قانع و با محبت رودسری است.نباید هیچ مسئولی با ایجاد استرس در حوزه مدیریتی خود مردم را نگران کند.
حسین زاده رئیس شورای شهر رودسر هم در ادامه جلسه گفت: تلاش کردیم طبق وظیفه ذاتی شورا اقدام کنیم و با کمترین حاشیه این جابه جایی انجام شود.
مهندس حسن پور قربان شهردار جدید رودسر ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان رودسر در بیان مطالب مفید در هر چه بهتر شدن عملکرد شهرداری گفت: من فرزند پرورش یافته در مکتب اهل بیت به واسطه حضور همیشگی در مساجد از سنین جوانی هستم و همه تلاش خود را برای ساماندهی فضای فرهنگی شهر خواهم کرد.
وی با تاکید براینکه برنامه ریزی و تعامل با شورا یکی از مهمترین اهداف من در مدیریت شهرداری رودسر است اضافه کرد: با برنامه ریزی که در آینده نزدیک صورت میگیرد تمامی نقاط شهر با تحولات بسیار زیاد مواجه خواهند شد و تلاش میکنیم در زمان باقی مانده باعث خوشحالی و رضایت مردم شویم.
وی تصریح کرد: تمامی نقاط شهری رودسر دارای ظرفیت های زیادی می باشد که با برنامه ریزی می تواند به نقاط ویژه و اقتصادی تبدیل شوند. نباید برای ایجاد تحول در اکثر نقاط مختلف رودسر خود را ملزم به تامین بودجه کنیم بسیاری از کارها با یک تدبیر کوچک قابل حل است.
مهندس پور قربان اظهار کرد: من به دنبال خدمتی ماندگار در رودسر هستم و با همکاری و استفاده از نخبگان و بزرگان شهر آینده روشنی پیش روی رودسر خواهد بود.

کلید واژه ها: استان گیلان -




چهارشنبه 2 تیر 1395 - 13:57:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن