تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798510051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها مراقب شایعه پراکنی ها باشند/ لزوم پرهیز از القای شبهات


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:  در مراسم افطاری خانه مطبوعات عنوان شد؛
رسانه ها مراقب شایعه پراکنی ها باشند/ لزوم پرهیز از القای شبهات

مراسم افطاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی


شناسهٔ خبر: 3692370 - چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها نباید اقدام به شایعه پراکنی و ایجاد شبهات کنند. به گزارش خبرنگار مهر، محسن مجتهد شبستری شامگاه سه شنبه در جمع اعضای خانه مطبوعات استان اظهار داشت: خداوند در قران کریم به چندین موضوع اشاره خاصی داشته، موضوعاتی که در سرنوشت اجتماعی تاثیر گذار بوده و از ان جمله می توان به بیان و قلم اشاره کرد و خداوند در سوره علق بلافاصله بعد از ذکر نعمت ایمان از نعمت قلم یاد می کند چرا که این نعمت برای جامعه سرنوشت ساز است. وی ادامه داد: رسانه های مکتوب و دیگر رسانه ها به شکل های مختلفی در سرنوشت جامعه اثر گذار هستند چرا که اگر محصولات این رسانه ها سودمند و مثبت باشد نتایج مفیدی از آن خواهیم گرفت. مجتهد شبستری افزود: در احادیث هم بر روی حفظ و نگهداری کتاب ها تاکید شده است چرا که کتاب ها در افکار و اندیشه ما تاثیر بالایی دارند البته به شرطی که مفید و آموزنده باشند. وی با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن اظهار داشت: دشمن سعی می کند با القای شبهات و ترویج فرهنگ مبتذل به خصوص در جوانان، آن ها را از ارزش های دینی جدا کند و این مشکلات فرهنگی به حدی است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید فراوانی داشته اند و در این میان نقش رسانه ها قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: البته خبرنگاران باید دقت کنند که اخبار مطرح شده نباید با شایعات همراه باشند و این وظیفه سنگین خبرنگاران است که ابتدا بررسی کنند که آیا خبر مطرح شده صحت دارد یا نه و در صورتی که خبر مورد نظر کذب باشد از نقل آن خودداری کنند چرا که دشمن به حد کافی شایعات را رواج می دهد. وی با تاکید بر منتشر نکردن اخبار خلاف واقع در رسانه ها گفت: باید صداقت در اخبار ملموس باشد و از نقل هر گونه شایعاتی پرهیز شود و از طرفی باید شاهد مطرح کردن مسائل امید بخش و نه نگران کننده در رسانه ها باشیم. آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: نباید القا کننده شبهات باشید بلکه باید حداکثر تلاش خود را برای پاسخگویی به این شبهات انجام دهید. وی افزود: سعی کنید با قلم و نوشته هایتان رهبر را از غربت خارج کنید که نتیجه این کار خدمت به اهل بیت و قرآن است. نباید از اختلاف سلیقه ها ناراحت شویم سعید شبستری خیابانی نیز در این مراسم با اشاره به نقش بالای خبرنگاران در جامعه گفت: نقش رسانه ها و مطبوعات در اداره امور و کمک به مدیریت استان کم نیست و برای همراه کردن مردم با دولت نقش ویژه ای را بر عهده دارند. معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی تلاش دولت کمک به رفاه مردم است، گفت: این امر جز با اتحاد و کمک همه میسر نیست و در این بین خبرنگاران کسانی هستند که با مردم در ارتباط بوده و رابط بین مردم و دولتمردان هستند. وی افزود: در طول چندین سال گذشته کارهای زیادی از سوی مسئولان انجام شده که بخشی از آن ها به خوبی اطلاع رسانی شده اما بخشی از سوی دولت عنوان نشده چرا که انجام بسیاری از آن ها را وظیفه ذاتی خود می دانستیم اما مردم در این بین انتظار دارند تا کارهای انجام شده اطلاع رسانی شود.

شبستری با بیان اینکه هم اکنون همه مردم ایران همانند اعضای یک خانواده هستند، گفت: ممکن است در این خانواده اختلاف سلیقه ای باشد اما این ها اشکالی ندارد چرا که این اختلافات منشا کارهای سازنده بوده است. معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از رسانه ها می خواهیم همراه دولت باشند و البته این به معنای عدم نقد دولت نیست بلکه دولت خواستار نقدهای سازنده بوده است. نمی توان عزتمندی نظام را به تعطیلی کارخانه ای فروخت وی افزود: آنچه مهم است آبرومندی نظام بوده و در این بین اطلاح طلب و اصولگرا هیچ تفاوتی ندارند و همه باید به شکل منسجمی به فکر حفظ این آبرو و پیشرفت کشور باشند و همگی دست به دست هم بدهند. شبستری خیابانی با اشاره ای به ضرورت اتحاد گفت: اگر کارخانه ای تعطیل شده نباید برخی ها در داخل کشور شادمانی کنند چرا که این موج سواری ها به جایی نمی رسد و نمی توان عزتمندی نظام را به تعطیلی کارخانه ای بفروشیم. معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام ارزشی بوده و این ارزش ها نیز مختص همه هستند و نباید با حزب گرایی ها سدی در مقابل این ارزش ها ایجاد کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن