تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816977134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشت محکم فرزندان انقلاب ، پاسخ قاطع به رژیم آل خلیفه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بیانیه شورای هماهنگی انقلاب؛
مشت محکم فرزندان انقلاب ، پاسخ قاطع به رژیم آل خلیفه است

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی


شناسهٔ خبر: 3692639 - چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
سیاست > سایر

.jwplayer{ display: inline-block; } شورای هماهنگی انقلاب اسلامی دربیانیه ای اعلام کرد؛مشت پولادین فرزندان برومند انقلاب و"جبهۀ مقاومت وبیداری اسلامی" دربحرین منتظر هرگونه حرکت رژیم آل خلیفه است تادودمانشان را بر باد فنادهد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، در پی سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم ، رهبر معنوی شیعیان بحرین و اعمال سخت ترین ظلم ها و ستم ها به مردم مظلوم و ستمدیدۀ آن کشور، با انتشار بیانیـۀ شدید الحنی ، اقدامات سرکوب‌گرانه رژیم آل خلیفه را به شدت محکوم کرد و اعلام داشت : این اقدام خباثت آمیز ، غیر قانونی و نامتعارف رژیم آل خلیفه ، خوش رقصی این رژیم نامشروع برای سران " نظام سلطه و استکبار جهانی " و فتنه ای بزرگ و تفرقه افکنانه علیه وحدت ، اتحاد و امنیت " امت واحدۀ اسلامی" و "جبهۀ مقاومت و بیداری اسلامی" است .

در این بیانیۀ محکومیت آمده است:

رژیم مزدور بحرین پس از سرکوب کردن آزادی های مذهبی ، به سرکوب سیاسی متوسل شده و تمام تلاش خود را به کار بسته تا اوضاع به شکلی رقم بخورد که با زور نیروی نظامی ، مردم بحرین،موافق رژیم باشند.

سلب تابعیت ، تهدید به ترور ، تجاوز به مساجد و حسینیه ها ، جمعیت ها و مسلمانان ، زیر پا گذاشتن حرمتها و اعلام جنگ علیه این ملت ستمدیده و مستضعف ، نوع دیگری از تروریسم دولتی مورد قبول امریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی دول و کشورهای مرتجع عرب منطقه است که خاندان رژیم حاکم بر بحرین به منظور ساکت کردن صدای حق ، استبداد در صدور احکام ظالمانه و خونین به وسیله اجرای برنامه های خبیثانه و همراهی مزدورانی که از کشورهای آسیایی و عرب منطقه ، تابعیت و شناسنامه بحرینی گرفته اند؛ به اجرا می گذارد.

در ادامۀ این بیانیۀ محکومیت آمده است:

رژیم دست نشانده ، وابسته و منحوس آل خلیفه با پشتیبانی دلارهای کثیف نفتی آل سعود جنایتکار و حمایت های بی دریغ امریکای جنایت پیشه و انگلیس خبیث ، در تلاش است تا در تکمیل پازل تفرقه افکنی و فتنه انگیزی رژیم اشغالگر قدس علیه صلح و امنیت خاورمیانه و اتحاد و وحدت "جبهۀ مقاومت و بیداری اسلامی" نقش ایفا کرده و از الگوشدن مدل حکومت آزادیخواهانه و مستقل و دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورهای آزاده و مسلمان از جمله بحرین جلوگیری کند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان بیانیه محکومیت ، با تکرار و تأئید و تأکید بر بیانیه و سخنان و مواضع اصولی و صحیح فرمانده مقتدر سپاه قدس سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد : مشت پولادین فرزندان برومند انقلاب اسلامی و حضرت روح الله و پاسداران و دوستان انقلاب اسلامی و ید قدرت "امت بزرگ رسوالله (ص)" و "جبهۀ مقاومت و بیداری اسلامی" در بحرین و منطقه منتظر هرگونه حرکت رژیم دست نشانده آل خلیفه فراتر از حدود اسلامی و خطوط قرمز ترسیمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و احیاناً شائبۀ هتک حرمت رهبر بزرگ و معنوی شیعیان بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم است، تا دودمان متجاوزان را بر باد فنا داده و طومار ظالمانۀ رژیم دیکتاتور آل خلیفه و اذناب و همپیمانانش را در هر کجای منطقه برای همیشه در هم پیچد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن