تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با دستور گودرزی هزینه های درمانی بوکسور قهرمان گیلانی پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با دستور گودرزی هزینه های درمانی بوکسور قهرمان گیلانی پرداخت می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان تمام هزینه های درمانی علی سلمانی قهرمان مشت زنی آسیا تامین می شود.


 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت: با دستور دکتر گودرزی تمام هزینه های درمانی علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا از طریق اداره کل و هیات پزشکی ورزشی گیلان تامین می شود.


وی افزود: دکتر گودرزی دستور داد تا در صورت نیاز و تشخیص پزشکان  به درمان در پایتخت، هماهنگی های لازم با دو بیمارستان اختر و امام حسین تهران انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.


رهنما ادامه داد: به همراه معاونین ، رییس هیات پزشکی ورزشی و جمعی از خیرین ورزش یار ، امروز سه شنبه اول تیرماه با حضور در بیمارستان گیل گلسار و عیادت از این بوکسور گیلانی، مسئولیت پرداخت هزینه های عمل و درمان کامل را متقبل شده و به بیمارستان اعلام می کنیم .


وی همچنین با تشکر از رسانه ملی و دیگر رسانه های داخلی و سراسری در انعکاس اخبار مربوط به مشت زن گیلانی گفت: ظرفیتی که در دولت تدبیر و امید و با برنامه و درایت وزیر ورزش و جوانان در خصوص تشکیل ستاد خیرین ورزش یار در کشورایجاد شده در این روزهای سخت و دشوار نشان داده که می تواند کمک قابل توجهی به نیروی انسانی یا نخبگان ورزش و سخت افزارهای ورزش باشد.


علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا  از ١٧ خرداد به دلیل تصادف  از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای پرداخت هزینه های عمل از مسئولین و خیرین درخواست کمک کرده بود.


وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریوی برزیل حضور داشت به دلیل مشکلات مالی و معیشتی این اردو را ترک کرد.


 سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابت های بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی بوکسور گیلانی است.





۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن