تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی سابق پرسپولیس در ویتنام سمت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سرمربی سابق پرسپولیس در ویتنام سمت گرفت
سرمربی سابق پرسپولیس در ویتنام سمت گرفت سرمربی پیشین سرخپوشان تهرانی در فدراسیون فوتبال ویتنام سمت گرفت.


به گزارش فرهنگ نیوز، یورگن گده آلمانی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد، به مدت دو سال به عنوان مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال ویتنام منصوب شد. گده از تاریخ اول آگوست (11 مرداد) کار خود را با هدف توسعه و بالا بردن کیفیت فوتبال این کشور، آغاز خواهد کرد.

گده 60 ساله در مراسم معارفه‌اش گفت: این اولین تجربه حضور من در ویتنام است، اما شرایط خوبی را در اینجا می‌بینم که توسط فدراسیون فوتبال ویتنام فراهم شده است. علاقه‌مند هستم تا به نوبه خودم به فدراسیون و بازیکنان کمک کنم. برای این کار از تمام تجربه‌ام استفاده و از هر چیزی که باعث پیشرفت فوتبال ملی شود، حمایت خواهم کرد.

گده در  سال 1994 سرمربی پرسپولیس بود و پس از آن در سال 1995 هدایت تیم المپیک ایران را بر عهده گرفت. این مربی آلمانی سابقه مربیگری شهید قندی یزد و آلومینیوم هرمزگان را دارد. او همچنین سابقه فعالیت در استقلال و ذوب‌آهن را هم در کارنامه‌اش دارد.

منبع: تسنیم


95/4/1 - 11:31 - 2016-6-21 11:31:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن