تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817027089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای مادربزرگ مودب و پاسخ گوگل!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماجرای مادربزرگ مودب و پاسخ گوگل!




احتمالا چیزهای زیادی از آداب‌دانی انگلیسی‌های شنیده‌اید. مخصوصا اگر فیلم‌های و سریال‌های انگلیسی را در همین تلویزیون خودمان دیده باشید، دیده‌اید که چطور انگلیسی‌ها سعی می‌کنند آداب حرف‌زدن و غذا خوردن و راه رفتن را همه جا رعایت کنند.





وب سایت برسام: احتمالا چیزهای زیادی از آداب‌دانی انگلیسی‌های شنیده‌اید. مخصوصا اگر فیلم‌های و سریال‌های انگلیسی را در همین تلویزیون خودمان دیده باشید، دیده‌اید که چطور انگلیسی‌ها سعی می‌کنند آداب حرف‌زدن و غذا خوردن و راه رفتن را همه جا رعایت کنند. اما این مادربزرگ ۸۵ ساله‌ی انگلیسی با آداب‌دانی گوگلی‌اش همه را شگفت‌زده کرده!



مادربزرگ انگلیسی اینترنت را شگفت‌زده کرد!



مِی اشوورث، بانوی ۸۵ ساله‌ی انگلیسی، زمانی که با عدد رومی MCMXCVIII (همان ۱۹۹۸ خودمان) روبرو شد، به محترمانه‌ترین شکل ممکن از گوگل خواست تا آن را برایش ترجمه کند. این خانم انگلیسی در بار جستجوی Google این عبارت را تایپ کرد: "please translate these roman numerals mcmxcviii thank you” که یعنی «لطفا این اعداد رومی mcmxcvii را ترجمه کنید متشکرم».


اما این داستان زمانی در اینترنت پخش شده که نوه‌ی این خانم تصویری از مونیتور مادربزرگش را در توییتر منتشر کرد و آداب‌دانی این خانم که از یک موتور جستجوگر به این شکل قدردانی می‌کند، توجه همه را به خودش جلب کرد. توییت این پسر چندهزار بار بازنشر شده و اظهارنظرهای بسیاری هم به دنبال داشته است.

بعد از این ماجرا حالا گوگلی‌ها هم با احترام و علاقه جواب این مادربزرگ انگلیسی را داده‌اند. حساب کاربری رسمی گوگل به مادربزرگ انگلیسی پیام داده که «نیازی به تشکر نبود» و Google UK یا همان گوگل بریتانیا هم در Twitter خودش از نحوه‌ی جستجوی این بانوی ۸۶ ساله تعریف و تمجیده کرده است.


Google به مادربزرگ خوش‌اخلاق جواب داد!



شاید زمانی که بن، نوه‌ی این خانم تصویر جستجوی مادربزرگش را درTwitter به اشتراک می‌گذاشت فکرش را هم نمی‌کرد که این تصویر این‌قدر محبوبیت پیدا کند و دست به دست بگردد. حالا نه تنها توئیت او بیشتر از ۱۶ هزار بار بازنشر شده و بیشتر از ۲۴ هزار بار Like خورده، حساب کاربری رسمی Google و Google UK هم برایش پیغام داده‌اند و پای رسانه‌های بزرگی مثل CBC هم به این داستان باز شده.


خود بن که بالاخره به درخواست طرفداران پرشمار مادربزرگش جواب مثبت داده و عکسی از خودش در کنار مادربزرگ منتشر کرده، در یک توئیت دیگر هم گفته که عجیب‌ترین روزهای زندگی‌اش را می‌گذراند! البته که حق هم دارد!


اما بشنوید از جواب گوگلی‌ها به مادر بزرگ خوش‌اخلاق انگلیسی! اکانت رسمی گوگل در توییتی نوشته: «مادر بزرگ عزیز! نیازی به تشکر نبود. با احترام؛ گوگل». ضمنا برای آن که لبخند همراه با کمی خجالت خودشان را نشان بدهند، از یک ایموجی خندان خجالت‌زده هم استفاده کرده‌اند!



Google به مادربزرگ خوش‌اخلاق جواب داد!



اکانت رسمی گوگل بریتانیا هم برای این مادربزرگ نوشته: «مادربزرگ نازنین بن! امیدواریم خوب باشید. در بین میلیاردها جستجو، جستجوی شما لبخند را به لب ما نشاند. و ضمنا، جواب سوال‌تان می‌شود ۱۹۹۸٫ ما متشکریم.»



Google به مادربزرگ خوش‌اخلاق جواب داد!



به نظر می‌رسد حتی در دنیای شلوغ و پلوغ اینترنت که کسی وقت سر خاراندن ندارد هم کمی ادب و متانت و مهربانی می‌تواند نتایجی فراتر از باور به همراه داشته باشد.








تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن