تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خرم آباد معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خرم آباد معرفی شد استان‌ها > لرستان - در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم تکریم و معارفه سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم آباد در برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،در این مراسم حجت الاسلام خاکباز مدیر کل اوقاف لرستان با اشاره به خطبه 37 نهج البلاغه امام علی (ع) گفت: جدیت در کارها و رفع مشکلات مردم و رساندن حق به حق دار از مهمترین وظایف یک مدیر در جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به مسئولیت خطیر مدیران در اوقاف افزود: امامزادگان و موقوفات دو امانت مهم در اوقاف هستند که امامزادگان، ذریه حضرت زهرا(س) هستند که بایستی به احسن وجه در خدمتشان باشیم.
مدیر کل اوقاف لرستان با اشاره به اینکه نباید خدمت در اوقاف به مثابه شغل نگریسته شود گفت: خدمت در اوقاف، خدمت به ذریه حضرت زهرا(س) است یک اجری معنوی دارد که خداوند آنرا نصیبمان کرده است.
خاکباز به اهمیت احیاء موقوفات پرداخت و گفت: اگر در احیاء موقوفات کوتاهی کنیم هیچ فرقی با موقوفه خوار نداریم و وظیفه شرعی داریم که از موقوفات پاسداری کنیم و چنانچه در زمان خدمتمان موقوفه ای از دست برود فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.
در ادامه این مراسم از خدمات حجت الاسلام عباس زاده تقدیر و مسلم رضائی پور به مدت 4 ماه به عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم آباد معرفی شد.
در پایان این مراسم رضائی پور ضمن تشکر از تقدیر از خدمات عباس زاده گفت: از اعتماد مدیر کل محترم تقدیر نموده و تمام تلاش خود را خواهم نمود تا اداره اوقاف خرم آباد براساس تدابیر نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به جایگاه واقعی خود برسانم.

کلید واژه ها: استان لرستان -




دوشنبه 31 خرداد 1395 - 20:04:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن