تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802445695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرش: برانكو رهبر مخالفان من است!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كرش: برانكو رهبر مخالفان من است!
جنگ و دعواها تمامي ندارد، يك طرف كرش و فدراسيون فوتبال و طرف ديگر هم باشگاه‌ها، با آمدن تاج هم انگار قرار نيست آب باشگاه‌ها با تيم ملي توي يك جوي برود و اختلاف‌ها هر روز كه مي‌گذرد بيشتر بالا مي‌گيرد.
نویسنده : مانی سعیدی 


جنگ و دعواها تمامي ندارد، يك طرف كرش و فدراسيون فوتبال و طرف ديگر هم باشگاه‌ها، با آمدن تاج هم انگار قرار نيست آب باشگاه‌ها با تيم ملي توي يك جوي برود و اختلاف‌ها هر روز كه مي‌گذرد بيشتر بالا مي‌گيرد. اين بار هم همزماني برگزاري اردوهاي تيم ملي با تمرين‌هاي‌ پيش از شروع فصل ليگ برتري‌ها و البته اختلاف قديمي كرش با كميته پزشكي فدراسيون سبب شده بار ديگر باشگاه‌ها و تيم ملي روبه‌روي هم قرار بگيرند. كرش اوايل امسال بود كه برنامه‌هاي تيم ملي را اعلام كرد، برنامه‌اي كه طبق آن قرار بود تيم ملي از 31 خرداد تا 27 تير در ارمنستان و اتريش اردو بزند و پس از آن بازيكنان به تيم‌هاي باشگاهي‌شان اضافه شوند. اين برنامه مخالفان سرسختي در بين باشگاه‌ها داشت كه عنوان مي‌كردند در روزهاي حساس آماده‌سازي تيم‌هايشان براي شروع ليگ آينده ملي‌پوشان را در اختيار ندارند. علاوه بر اين شايعه شده بود كرش به ملي‌پوشان اولتيماتوم داده كه براي تست پزشكي همراه تيم‌هاي باشگاهي‌شان به مجتمع پزشكي ايفمارك نروند، مجتمعي كه كرش با مسئول آن اختلافات شديدي دارد. اين مسائل سبب شد تا آتش اختلافات كرش و باشگاه‌ها شعله‌ور شود و در اين بين برانكو اين اعتراض‌ها را علني كرد و شنبه بود كه گفت: «براي من اين اتفاق کمي عجيب بود و اگر واقعيت داشته باشد که يک مربي تيم ملي در مورد تست دادن بازيکنان اينگونه رفتار کند، برايم عجيب است. کرش وارد بازي‌هاي خطرناک شده و در خصوص بازيکنان گروکشي مي‌کند. از طرف خود من بايد بگويم که اجازه نمي‌دهم به اردوي تيم ملي بروند و طبيعي است از طرف باشگاه هم اقداماتي انجام خواهد شد.» امير قلعه‌نويي هم كه از مخالفان كرش است پشت سرمربي پرسپوليس درآمد و گفت: «صحبت‌هاي برانکو درباره مسائل تيم ملي، امير قلعه‌نويي را روسفيد کرد، چون ديگر قلعه‌نويي نيست که چنين انتقاداتي را مطرح مي‌کند.»

مخالفت باشگاه‌ها با اردوهاي تيم ملي و تهديد به بازيكن ندادن باعث شد تا ديروز كرش به فدراسيون برود و در جلسه‌اي با تاج در اين باره تصميم‌گيري كند، جلسه‌اي كه خروجي آن لغو اردوهاي تيم ملي در ارمنستان و اتريش بود تا حرف مخالفان كرش به كرسي بنشيند. در بخشي از بيانيه فدراسيون درباره لغو اردوهاي تيم ملي هم آمده است: «از آنجايي که اجراي برنامه‌هاي مدون و مصوب تيم ملي در مسير صعود تا جام جهاني بدون همکاري قاطع و صادقانه همه باشگاه‌ها امکانپذير نيست... برنامه تيم ملي لغو مي‌شود و کليه بازيکنان تيم ملي در اختيار باشگاه‌ها قرار مي‌گيرند.» البته يكي از سايت‌هاي خبري هم درباره پشت پرده لغو اردوي تيم ملي نوشت فشار علي‌اکبر طاهري و برانکو ايوانکوويچ به محمود گودرزي وزير ورزش باعث لغو اردوي تيم ملي شده است.

سكوت كرش هم درباره موضع‌گيري برانكو تا ديروز صبح ادامه داشت تا اينكه سرمربي پرتغالي ابتدا در يك پست فيس‌بوكي و سپس پس از جلسه با تاج در گفت‌وگو با خبرنگاران از خجالت سرمربي پرسپوليس در آمد. در پاسخ كرش به برانكو و مخالفانش كه در شبكه اجتماعي منتشر شده بود، آمده است: «شما اگر با عقاب‌ها نشست و برخاست کنيد پرواز را ياد خواهيد گرفت، اگر با گرگ‌ها بنشينيد زوزه خواهيد کرد و اگر با مارها وقت بگذرانيد کاري جز خزيدن و سم تف کردن نخواهيد کرد و متأسفانه من مي‌توانم اين بازي‌هاي شما را پيش‌بيني کنم. مثل هميشه من تلاش کردم تا بهترين کارم را انجام دهم و صادقانه برنامه‌هاي مورد نياز تيم ملي را پياده کنم... اما متأسفانه يک بار ديگر اينطور نشد و از آنجايي که يک بار ديگر عده‌اي به اين موضوع اهميت نمي‌دهند من مي‌خواهم به اين عده بگويم که شما مي‌توانستيد احترام مرا داشته باشيد اما از حالا به بعد فقط بي‌تفاوتي مرا خواهيد داشت.»
او ديروز در گفت‌وگو با خبرنگاران هم با تكذيب صحبت‌هاي برانكو درباره منع كردن ملي‌پوشان از حضور در تست پزشكي ايفمارك گفت: «مانع حضور هيچ ملي‌پوشي در تست‌هاي پزشكي نشده‌ام.» او در واكنش به لغو اردوي تيم ملي هم گفت: «متأسفانه برخي افراد و نمايندگان در باشگاه‌ها با اين موضوع مخالفت کردند که رهبري آنها نيز به عهده سرمربي پرسپوليس بود. طبق برنامه جديد ما فقط چهار روز قبل از بازي‌هاي رسمي خود و همزمان با تاريخ فيفا جمع مي‌شويم و خداوند کمک مي‌کند تا به پيروزي برسيم. اگر هم موفق نبوديم از قلعه‌نويي و برانکو دلايل آن را جويا شويد.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن