تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817293691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوای کی روش و برانکو بالا گرفت/ حق با کدام است ؟ +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دعوای کی روش و برانکو بالا گرفت/ حق با کدام است ؟ +عکس
قابل پیش بینی بود که کارلوس کی روش مصاحبه بلند بالای برانکو را برعلیه خود بی جواب نخواهد گذاشت. سرمربی تیم ملی براین باور است که عقب نشینی درمواضعش درایران تیم ملی را درموقعیت انفعالی قرار خواهد دارد و از این جهت حاضرنیست مقاومتهایی از این دست درمقابل خواست و نظرش را به بوته فراموشی سپارد.خصوصا که سرمربی پرسپولیس او را به تلاش برای تعیین قهرمان لیگ متهم کرد . اتهامی سنگین که می تواند تنشهای لیگ را به اردو تیم ملی هم منتقل کند.
روز نو :



 کی روش در پیغام خود که درصفحه شخصی اش منتشر کرد البته نامی از برانکو نبرد اما کیست که نداد او مخاطب خاصی دارد.دراین بیانیه آمده:« «طبیعت انسانی بالاتر از فرهنگ، مذهب و یا رنگ پوست است. مهم نیست که شما سفید، سیاه، سرخ یا زرد پوست باشید. شما اگر با عقاب ها نشست و برخواست کنید پرواز را یاد خواهید گرفت، اگر با گرگ ها بنشینید زوزه خواهید کرد و اگر با مارها وقت بگذرانید کاری جز خزیدن و سم تف کردن نخواهید کرد و متاسفانه من می‌توانم این بازی‌های شما را پیش بینی کنم.مثل همیشه من تلاش کردم تا بهترین کارم را انجام دهم و صادقانه برنامه های مورد نیاز تیم ملی را پیاده کنم، نه برای تیم ملی کارلوس کی‌روش بلکه برای تیم ملی ایران.»او از اینجا به بعد بطور مشخص تذکر می دهد که تیم ملی باید در اولویت امورفوتبال کشور قرارگیردو عملا مخالفانش را درتقابل با منافع ملی معرفی می کند:« تیم ملی باید در اولویت باشد و همه چیز در راستای منافع تیم ملی باشد اما متاسفانه یک بار دیگر این طور نشد و از آنجایی که یک‌بار دیگر عده‌ای به این موضوع اهمیت نمی‌دهند، من می‌خواهم به این عده بگویم که شما می‌توانستید احترام مرا داشته باشید اما از حالا به بعد فقط بی تفاوتی مرا خواهید داشت.»
*کی‌روش:برانکو برای توجیه عدم موفقیتش روی من حساب نکند/او هواداران پرسپولیس را علیه من تحریک نکند.
اما کی روش امروز بعد از جلسه با تاجر رییس فدراسیون فوتبال حملات جدیدی به برانکو را طرح ریزی کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیانیه فدراسیون کاملا واضح است و من چیز فراتری نمی‌توانم بگویم.
کارلوس کی‌روش بعد از نشست با تاج اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم بیانیه فدراسیون کامل است از نظر اطلاعات و چیزی فراتر از آن نمی توانم بگویم. بیش از ۶ ماه پیش ما شروع کردیم برای برنامه ریزی برای تیم ملی در مسیر آماده سازی به جام جهانی ۲۰۱۸. ایمان دارم و اعتقاد دارم که هم از بعد حرفه‌ای و هم از بعد فنی برنامه‌ای که ما تدوین کرده بودیم بهترین برنامه‌ریزی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بود.


سرمربی تیم ملی ایران گفت: اعتقاد داشتیم که برنامه‌ای که آماده کرده بودیم منافع تیم ملی و همین طور باشگاه‌ها را حفاظت می‌کرد و حافظ منافع تیم ملی و باشگاه‌ها بود. اما متاسفانه برخی از نمایندگان باشگاه‌ها بعد از رهبری این مخالفت که از سوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شکل گرفت، یکسری دیگر از باشگاه‌ها با برنامه‌های تیم ملی مخالفت کردند و اگر حمایت همه جانبه نباشد که نبود من قادر به اجرای برنامه‌های تیم ملی نبودم که در نهایت پس ازصحبت‌هایی که انجام شد به این نتیجه رسیدیم که تمام این برنامه‌ها را لغو کنیم.


وی درباره اینکه قلعه نویی از برانکو حمایت کرده و سرمربی پرسپولیس نیز گفته بود کی روش گروکشی بازیکن می‌کند که در نهایت شما با بیانیه‌ای پاسخ آنها را دادید گفت: بنده ارتباط تنگاتنگی با طبیعت دارم و یکی از طرفداران محیط زیست هستم. البته شگفت‌زده هم نیستم که قلعه نویی از برانکو حمایت می‌کند و این یک مسئله جدید نیست. ایشان همیشه مخالف تمام برنامه‌های تیم ملی بوده و در نتیجه در این مورد چیز جدیدی را شاهد نیستیم.


کی‌روش گفت: قلعه نویی وقتی بازیکنان سرباز می‌توانند برای باشگاهشان بازی می‌کنند و برای تیم ملی بازی نمی‌کنند شکایتی ندارد و شرایط برای ایشان در آن موقعیت خوب است. مسئله‌ای که  اینجا باعث شگفت زدگی می‌شود این است که یک مربی خارجی که باید با تمام انرژی بیاید و از برنامه‌های تیم ملی حمایت کند الان مخالفت خود را نسبت به تیم ملی به این شکل کاملا نشان می‌دهد.


وی یادآور شد: البته به تمام نظرات و انتقادات احترام می‌گذاریم ولی بار دیگر تکرار می‌کنم اعتقاد راسخ دارم که این برنامه‌ای که تدوین شده بود بهترین برنامه برای تیم ملی بود و همین طور حفظ منافع باشگاه‌ها به خاطر اینکه کاری که تیم امید انجام داد را انجام نمی‌دادیم که بخواهیم لیگ را بیش از ۴۵ روز تعطیل کنیم و این اتفاق که در زمان تیم امید افتاد قرار نبود دوباره تکرار شود اما وقتی تیم امید لیگ را به مدت ۴۵ روز تعطیل کرد آقای برانکو و همین طور قلعه نویی هیچ گاه گلایه نکردند.


کی‌روش گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم بنده به تمام نظرات احترام می‌گذارم البته من یک نظر داشتم و کارشناسان و نخبگان فوتبال ایران یک نظر دیگر داشتند و با نظر من مخالف بودند. ما هم قبول می‌کنیم و به همین دلیل برنامه جدیدی را تدوین کرده و تحویل فدراسیون فوتبال دادیم.  طبق برنامه جدید ما فقط ۴ روز قبل از مسابقات رسمی و طبق قوانین فیفا یعنی قبل از دیدار با قطر دور هم جمع می‌شویم و انشاءالله خداوند بزرگ کمک می‌کند تا به پیروزی برسیم. اگر هم موفق نبودیم از آقای قلعه نویی و برانکو دلایل آن را جویا شوید.


وی تاکید کرد: می‌خواهم به مطلبی اشاره کنم که بسیار مهم است. صحبت‌های اخیر آقای برانکو که ایشان اشاره کرده بود بنده اجازه نمی دهم بازیکنان در تست پزشکی شرکت کنند کاملا کذب، دروغ و اشتباه است و صحبت‌هایی است که ایشان باید مسئولیت  این صحبت‌های نادرست را قبول کند.


کی‌روش گفت: به عقاید آقای برانکو احترام می‌گذارم البته باید اشاره کنیم وقتی ایشان سرمربی تیم ملی بود خودشان برنامه ها و اردوهای تمرینی متعددی را داشتند اما حالا که مربی باشگاه شده‌اند نظرشان متفاوت است ولی ایشان نمی‌تواند به هواداران خوب پرسپولیس دروغ بگوید و هواداران را خدایی ناکرده علیه بنده تحریک کند.


سرمربی تیم ملی افزود: می‌خواهم مطلبی را به هواداران خوب باشگاه پرسپولیس بگویم که بنده هیچ وقت مانع شرکت هیچ بازیکنی، نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه بازیکن تیم‌های مختلف مثل سپاهان و ... نشدم. اجازه دهید یک واقعیت را بگویم و آن اینکه حتی اطلاع نداشتم قرار است این گونه تست‌ها در این برهه زمانی اتفاق بیفتد.


وی تاکید کرد: اگر آقای برانکو می‌خواهد دلایل و توجیهاتی برای عدم موفقیت در چند سال اخیر در ایران برای باشگاه پرسپولیس بیاورد باید دلایل دیگری را انتخاب کند. ایشان به خاطر توجیه عدم موفقیتش روی من حساب نکند چون فرد اشتباهی را انتخاب کرده است.
ازتقابل این دو مربی بزرگ شاغل دردومسند حساس فوتبال ایران بوی خوبی استشمام نمی شود.خصوصا که انبوهی از اظهارنظرها له یا علیه یکی و تایید دیگری به سوی خرجی رسانه های ورزشی سرازیرشده و صف بندی های جدی درحمایت از طرفین دعوا صورت گرفته است.مربیان باشگاهی عموما از برانکو دفاع کردند و مدیران فدراسیون هم پشت کی روش در آمدند.کم هم نبوده اند کساانیکه فدراسیون را به میانجی گری دعوت کرده و درمورد اثرات مخرب این دعوا تذکر دادند. ازجمله مهردادمیناوند بازیکن سابق تیم ملی که به ورزش سه می گوید:« مگر در این باره قانون نداریم؟ اصولا جواب همه چیز در قانون مشخص شده است، الان باید فدراسیون فوتبال بیاید و جواب این اختلاف را بدهد، اگر نمی تواند در این باره اظهارنظر کند بنابراین قانون فوتبال ما در این باره نقص دارد، مسئولان در فدراسیون فوتبال می توانند در این باره راه حلی را پیدا کنند تا مورد اعتماد و کاربرد همه تیم ها و مربیان شود. در فصل پیش رو هم لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و هم مقدماتی جام جهانی، بنابراین اگر تیم ها و مربیان متحد نباشند قطعا به مشکل می خوریم. امیدوارم هرچه سریعتر این اختلافات حل شود.»او معتقد است افشین پیروانی مدیر تیم ملی که خود یک پرسپولیسی هم بوده می تواند این وسط نقش موثری بازی کند:« در این شرایط باید بعضی از اطرافیان بیایند وسط و مشکلات را تا حد امکان حل کنند، دخالت افرادی مانند مدیرتیم ملی یعنی آقای پیروانی در این شرایط می توانند بسیار کارآمد باشد، او هم مورد قبول کی روش است و هم به عنوان یک پرسپولیسی شرایط این تیم را درک می کند بنابراین فکر می کنم بتواند گوشه ای از این اختلاف را بگیرد و مشکل را مرتفع کند. نقش پیروانی اکنون می تواند کاملا مهم باشد، او هر دو مربی را به خوبی می شناسد.»حشمت مهاجرانی بعنوان بزرگتر فوتبال ایران هم درمورد تبعات این دعوا تذکر می دهد:« من فکر می کنم این مسائل بیشتر از هرچیز فوتبال ایران را زیر سوال می برد و باعث تضعیف این فوتبال می شود. ما نباید در فوتبال اجازه دهیم چنین بحث هایی وارد شود ولطمه بزند. تیم ملی ایران شرایط حساسی دارد و اول از هرچیز دود مسائل حاشیه ای به چشم کی روش می رود.»






تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن