تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید ارسال اثر به یازدهمین جشنواره ملی «فیلم رضوی» یزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمدید ارسال اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی «فیلم رضوی» خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا دهم تیرماه سال جاری تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی غیاثی ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمدید ارسال اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان تا ١٠ تیرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی ارسال نمایند. وی ادامه داد: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، شناسایی تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره و بهره گیری از هنر سینما در ترویج این فرهنگ در دو بخش اصلی داستانی کوتاه و مستند کوتاه برگزار می شود. غیاثی ندوشن با اعلام اینکه همه آثار جشنواره باید در راستای اهداف جشنواره و در قالب یکی از موضوعات ارزشی و دینی، اخلاقی و سبک زندگی اسلامی باشد گفت: موضوعات جشنواره یازدهم با عناوین «فرهنگ رضوی» شامل احادیث، حکمت ها، داستان ها، پیام های آموزشی و تربیتی در کلام و سیره رضوی، یاران و خادمان امام، جایگاه ویژه علمی و اخلاقی و مناظرات حضرت و... و موضوع «سبک زندگی رضوی» شامل کلیه آثاری که ضمن ایجاد فضای معنوی جلوه ای از مفاهیم دینی، اسلامی، کرامات انسانیو فضایل اخلاقی را ارائه نماید است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بخش های مسابقه جشنواره را در دو گروه بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه عنوان کرد و افزود: بخش های جنبی جشنواره نیز شامل برگزاری بخش های فرهنگی و هنری و برگزاری کارگاه تخصصی و نشست های پژوهشی است. این مقام مسئول جوایز جشنواره را شامل تندیس طلایی به همراه ٦ دیپلم افتخار به فیلم های منتخب برشمرد و گفت: حداکثر زمان فیلم های کوتاه بخش داستانی و مستند ٤٠ دقیقه و باید تولید سال ۹۳ به بعد بوده و یا در دوره های گذشته جشنواره شرکت نکرده باشند.
[ مشاهده متن کامل خبر تمدید ارسال اثر به یازدهمین جشنواره ملی «فیلم رضوی» یزد در خبرگزاری قرآنی ایران ]


دوشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن