تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819120029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران: فرش های دستباف کهگیلویه و بویراحمد خرید تضمینی خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران: فرش های دستباف کهگیلویه و بویراحمد خرید تضمینی خواهند شد استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: 10 درصد از بودجه شرکت شهرک های صنعتی به توسعه کارگاههای فرش اختصاص یافته که می بایست نهایت استفاده از آن در سطح استان انجام شود.

مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تمامی فرش های دستباف کهگیلویه و بویراحمد خرید تضمینی خواهند شد.
به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا عابد با بیان اینکه حمایت تسهیلاتی، بیمه ای، تامین مواد اولیه با کیفیت، خرید و بازاریابی محصولات تولیدی استان صورت خواهد گرفت افزود: طرح های عشایری و بومی سازی شده کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی در سطح کشور یافته است.
عابد اظهار داشت: ایجاد خوشه های صنعتی، مشابه سازی انسانهای موفق و سوق دادن آموزش ها به سوی آموزش های عملی و خارج شدن از روند تئوریکی عواملی مهم در گسترش حوزه نفوذ و مطرح شدن فرش کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: 10 درصد از بودجه شرکت شهرک های صنعتی به توسعه کارگاههای فرش اختصاص یافته که می بایست نهایت استفاده از آن در سطح استان انجام شود.
وی با بیان اینکه پتانسیل هایی بسیار مطلوب در بافندگان فرش در این استان وجود دارد تاکید کرد: حضور و حمایت سازمانهای سرمایه گذاری همچون بنیاد علوی می تواند کمک شایانی به رشد و توسعه این هنر اصیل در کهگیلویه و بویراحمد کند.
عابد خاطر نشان کرد: ما طرحی را آغاز کرده‌ایم و بدون تسهیلات برای کارمندان دولت و موسسه‌ ها و شرکت هایی که مایل به خرید فرش دستباف هستند، خدماتی ارائه می‌دهیم. در این طرح کارمندان می‌توانند با ارائه نامه کسر از حقوق که بازپرداخت بدهی آنها را تضمین کند تا سقف 10‌میلیون تومان فرش دستباف بخرند.
مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: فرش های عشایری و بومی کهگیلویه و بویراحمد بازار ویژه ای یافته است و امیدواریم با تولید متنوع تر و برند سازی فرش این استان شاهد رونق و گسترش هنر فرشبافی و یافتن جایگاه درخور و شایسته برای تولیدات کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - فرش -




دوشنبه 31 خرداد 1395 - 08:17:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن