تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکاسان نیز در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها شرکت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عکاسان نیز در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها شرکت می کنند امکان حضور عکاسان در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها مهیا شده است.
۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد ساعت 14:03

خبرگزاری پانا+جشنواره جلوه های رضوی

به گزارش پانا از گیلان،حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است؛که در بخش‌های مختلف برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در بخش اصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آثار خود را در شش رشته تیتر، سرمقاله و یادداشت ، خبر ، گزارش، مصاحبه و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه عکس رضوی از بخش‌های ویژه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها است، اظهار کرد: عکاسان می‌توانند عکس‌ها و گزارش‌های تصویری خود را با موضوع زیارت، پیاده‌روی زائران، جشن‌های ولادت و ایام شهادت حضرت رضا(ع) و برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا (ع) که در رسانه‌های کشور منتشر شده است، ارسال کنند.
ابراهیمیان، آثار رادیویی و تلویزیونی را از جمله بخش‌های ویژه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ذکر کرد و افزود: فعالان عرصه رادیو و تلویزیون می‌توانند آثار تولیدی خود را در دو رشته خبر و گزارش خبری در محورهای ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی، شعر رضوی را از دیگر بخش‌های جشنواره جلوه‌های رضوی در رسانه‌ها خواند و بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند اشعار خود را با موضوع امام رضا(ع) که در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور درج شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن