تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804023428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والیبالیست ها بعد از انتقام از ولاسکو چه گفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: والیبالیست ها بعد از انتقام از ولاسکو چه گفتند؟
تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال موفق شد آرژانتین را شکست دهد و بازیکنان کشورمان موفق شدند انتقام شکست پارسال در جام جانی را از استاد سابق خود بگیرند. بعد از برد دلچسب مصاحبه ها هم جالب بود.
کد خبر: ۵۹۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 19 June 2016


شهرام محمودی : باید 3برصفر می بردیم
می‌توانستیم در همان ست سوم برنده بازی باشیم اما 2 ست را واگذار کردیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند تا ست پنجم را برنده بازی شوند که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و توانستیم با برد هفته اول را پشت سر بگذاریم. از بابت این پیروزی خوشحال هستم و رفته رفته شرایط تیم بهتر خواهد شد.
بازیکنان تیم بسیار خسته هستند و مسابقات سختی را پشت سر گذاشتند. یک تورنمنت سنگین و حساس را در ژاپن پشت سر گذاشتیم و با آن شرایط آب و هوایی و اختلاف زمانی ژاپن حالا به ریو آمده ایم که شرایط بسیار برای تیم سخت شده است اما چاره ای نیست و بازیکنان با این موضوع کنار آمده اند و می خواهند بهترین نمایش خود را در زمین به نمایش بگذارند. باید این مسائل را هم در نظر داشته باشیم و مهم این است که تیم تمام تلاش خود را در بازی‌ها خواهد کرد.


مباشری: بازی آرژانتین بیش از حد حساس شد
حضور ولاسکو روی نیمکت آرژانتین بازی را بیش از اندازه حساس کرده بود اما خدا را شکر توانستیم در ست پنجم به بازی برگردیم و برد مهمی را کسب کنیم. دو ست اول را به خوبی توانستیم با برد پشت سر بگذاریم اما با چند اشتباه بازی به ست پنجم کشیده شد. در والیبال تک امتیازات سرنوشت ساز هستند که همین مساله دلیلی شد تا در ست سوم به مرز پیروزی برویم اما کار به ست پنجم کشیده شد. خوشحالم که با برد هفته اول را به پایان رساندیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد. این اولین هفته از لیگ جهانی بود و هفته به هفته شرایط تغییر می‌کند. در برزیل بازی به بازی بهتر شدیم و امیدوارم این شرایط در هفته‌های آینده هم ادامه پیدا کند. این برد خیلی برای تیم مهم بود و خوشحالم ست پنجم بچه‌ها تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند تا با برد هفته اول را پشت سر بگذاریم.


عبادی پور: آرژانتین فشار زیادی آورد اما برنده ما بودیم
دو تیم فشار زیادی را به هم وارد کردند اما در ست پنجم این ما بودیم که توانستیم برنده باشیم تا پیروزی مهم را کسب کنیم. از قبل هم می‌دانستیم بازی سختی مقابل آرژانتین داریم اما همه بچه‌ها با تمام قدرت آمدند تا این بازی را ببرند. ما بازی حساسی با این تیم در المپیک هم خواهیم داشت و باید ست پنجم را می بردیم تا انگیزه تیم برای المپیک بالا می رفت. خدا را شکر این بازی را بردیم. به نظرم آخرین بازی‌ها از مهمترین بازی‌ها محسوب می‌شود. درست است ست‌های سوم و چهارم  را واگذار کردیم اما 6 بازی دیگر داریم و با روحیه به مصاف دیگر تیم ها می‌رویم. در ست اول ودوم ما بازی خوبی ارائه دادیم و بالا رفتیم و دو ست دوم را تیم حریف در دست گرفت و پیروز شد، این در مسابقات حرفه‌ای طبیعی است. درست است آنها ما را تحت فشار قرار دادند، اما برنده بازی ما بودیم و در ست پنجم موفق شدیم با برد هفته اول را پشت سر بگذاریم.


شریفات: این بازی حیثیتی بود،از بازی ام راضی ام
نتیجه مقابل حریف امروز برای تیم حیثیتی بود و بچه‌ها انگیزه بالایی برای برد در این دیدار داشتند.
 برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی داشتیم. چرا که می‌خواستیم با برد برزیل را ترک کنیم و به صربستان برویم. به هر حال یک بازی حیثیتی بود و دوست داشتیم آرژانتین را ببریم. ست اول و دوم خیلی خوب کار کردیم اما بازی در ست سوم یک مقدار گره خورد. آنها خیلی هماهنگ بازی کردند، سرویس‌های خوبی زدند اما ما در ست پنجم به خودمان آمدیم و همه هم قسم شدند که این بازی را ببریم.
لوزانو من را در ست پنجم به صورت ثابت در ترکیب قرار داد و در این ست انگیزه شخصی بالایی داشتم و دوست داشتم به تیم کمک کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم بازی را ببریم.


معنوی نژاد: باتجربه باعث برد ست پنجم شدند
بازی حساسی در ست پنجم داشتیم که تجربه بازیکنان کمک بسیاری به تیم برای کسب اولین پیروزی کرد. در دو ست اول بازی خوبی انجام دادیم اما شرایط والیبال همینطور است. در ست های سوم و چهارم تیم مقابل بهتر از ما بازی کرد اما مهم این بود که بتوانیم در ست پنجم برنده بازی شویم که اینطور هم شد. این پیروزی برای ما بسیار مهم بود و خوشحالم با دست پر برزیل را ترک می‌کنیم. ست پنجم بسیار حساس و نزدیک بود که بازیکنان ایران خیلی خوب بازی کردند. بازیکنان با تجربه تیم در ست پنجم به کمک تیم آمدند و با استفاده از تجربه آن بازی را بردیم که کل تیم از این بابت بسیار خوشحال است.



والیبالیست ها بعد از انتقام از ولاسکو چه گفتند؟
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن