تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز بد حجابی یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امروز بد حجابی یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی است استان‌ها > همدان - سپاه ناحیه نهاوند در زمینه اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، جوانان بسیجی و فعال را که در عرصه‌های اقتصادی و تولیدی فعالیت دارند موردحمایت قرار داده و با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت تلاش کرده برای رونق اقتصادی در این شهرستان گام مؤثری بردارد.


به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه این شهر که در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر نهاوند سخن می گفت از برگزاری همایش 3 هزارنفری بانوان نهاوندی به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: بیش از 50 عنوان برنامه در هفته حجاب و عفاف در نهاوند برگزار خواهد شد. وی، افزود: سپاه ناحیه نهاوند برنامه‌ریزی‌ها لازم را در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام‌شده، انجام داده است.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در رابطه با هفته حجاب و عفاف در نهاوند، یادآور شد: همایش 3 هزارنفری بانوان محجبه به‌اتفاق خانواده‌های آن‌ها در میدان مرکزی نهاوند ازجمله مهم‌ترین این برنامه ها است که در هفته حجاب و عفاف در نهاوند برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضروریات باورهای دینی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است، گفت: امروز بدحجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که سایر بخش‌های اجتماع را تحت تأثیر قرار داده و باید با این پدیده برخورد فرهنگی صورت گیرد. وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در نهادینه کردن باورها و ارزش‌های دینی افراد نقشی اساسی بر عهده‌دارند و از این طریق می‌توان با تشکیل جلسات فرهنگی آنان را نسبت به مسئله حجاب حساس کرد.  

کلید واژه ها: بدحجابی - حجاب -




یکشنبه 30 خرداد 1395 - 01:27:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن