تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803876574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود لاروخا و آتزوري به مرحله حذفي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صعود لاروخا و آتزوري به مرحله حذفي
پيكارهاي يورو در حالي جمعه شب با برگزاري سه ديدار پيگيري شد كه گلزني ادر، بازيكن لاجوردي‌پوشان در دقيقه 88 برابر سوئد نشان داد كه تا به اينجاي كار، يورو جام گل‌هاي دقايق پاياني است.
نویسنده : دنيا حيدري 


پيكارهاي يورو در حالي جمعه شب با برگزاري سه ديدار پيگيري شد كه گلزني ادر، بازيكن لاجوردي‌پوشان در دقيقه 88 برابر سوئد نشان داد كه تا به اينجاي كار، يورو جام گل‌هاي دقايق پاياني است. گل دقيقه پاياني ادر، يازدهمين گل اين رقابت‌ها بود که در دقايق پاياني وارد دروازه مي‌شد. در ادامه اين رقابت‌ها يك‌شنبه نيز دو ديدار از گروه B برگزار مي‌شود.
 
اسپانيا 3- ترکيه صفر؛ قدرت‌نمايي لاروخا
پيروزي 3 بر صفر مقابل تركيه، قدرت لاروخا را به رخ مدعيان يورو كشاند. شاگردان ويسنته دل‌بوسکه كه بازي نخست خود برابر جمهوري چك را با پيروزي يك بر صفر پشت سر گذاشته بودند، با كسب دومين پيروزي، نه فقط همچنان صدرنشين و شانس اول صعود به عنوان سرگروه هستند ‌كه حالا با درخشش مهاجمان ماتادورها در نيس، اسپانيا به اولين تيم يورو تبديل شد که سه گل به حريف مي‌زند. ضمن اينكه داويد دخيا، دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ديدار جمعه شب مقابل ترکيه، ‏رکورد 50 ساله گوردن بنکس، دروازه‌بان اسطوره‌اي انگليسي‌ها را شکست. ‏ آردا که بعد از شکست ترکيه مقابل کرواسي هم با انتقادهاي زيادي روبه‌رو شده ‏بود، در نيمه دوم ديدار ديشب مقابل اسپانيا از سوي هواداران خودي هو شد؛ حرکتي که واکنش تريم را به ‏دنبال داشت: «من خودم را به خاطر نمايش ضعيف بعضي بازيکنان مورد انتقاد قرار مي‌دهم، اما اين من هستم که بايد مورد انتقاد قرار بگيرم نه آردا و من، ‌دليل اين رفتار را كه روي بازي تاثيرگذاشت متوجه نمي‌شوم.» اينيستا، ستاره تيم ملي اسپانيا، در جريان هو شدن آردا توران، هم‌تيمي‌اش در بارسا به اين بازيكن دلداري داد. دل‌بوسكه، ‌سرمربي اسپانيا بعد از اين برد گفت: «ما به اولين هدفمان كه رسيدن به مرحله بعد بود، با يك نمايش خوب دست ‏پيدا کرديم.» راموس با کارت زردي  كه در دقيقه يك ديدار اسپانيا- ترکيه دريافت کرد، تبديل به بازيکني شد که تا به اينجا سريع‌ترين کارت زرد را از داور گرفته است. در تاريخ جام ملت‌هاي اروپا او چهارمين بازيکن از اين حيث است.
 
کرواسي 2- جمهوري چک 2؛ يک امتياز از ميان دود و آتش
درگيري‌هاي يورو از خيابان‌هاي فرانسه حالا به داخل مستطيل سبز كشيده شده است. به طوري‌كه شايد فيفا جريمه‌اي سنگين براي خاطيان در نظر بگيرد. دقايق پاياني ديدار کرواسي- چک، در حالي که کروات‌ها 2بر يك پيش بودند، هواداران اين تيم ‏با انداختن مواد آتش‌زا به داخل زمين، باعث زخمي شدن يك مأمور امنيتي و يكي از بازيكنان كرواسي شدند، به طوري كه داور مجبور به متوقف كردن بازي به مدت پنج دقيقه شد، اما بعد از آن اين شوك نتيجه عكس داد و بازي با تساوي 2- 2 به پايان رسيد، اما ايوان راکيتيچ، ستاره تيم ملي کرواسي، نگران است دردسرسازي هواداران کروات در دقايق پاياني ديدار مقابل جمهوري ‏چک، به حذف تيمش از يورو 2016 بينجامد. ‏سرمربي كرواسي در پي اين اتفاق به انتقاد از آن پرداخت وگفت: «اين افراد تروريست ورزشي هستند نه هوادار.»
 
ايتاليا يك- سوئد صفر؛ آتزوري در مرحله حذفي
صعود مردان کونته به يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي يورو 2016 با پيروزي يك بر صفر برابر سوئد قطعي شد. لاجوردي‌پوشان كه بعد از يك بازي زيبا و ديدني بلژيك را در نخستين گام از سد راه برداشته بودند، سه امتياز دوم اين رقابت‌ها را نيز برابر سوئد به حساب خود واريز كردند تا صعودشان به عنوان صدرنشين شش امتيازي گروه E قطعي شود، آن هم در حالي‌كه جمهوري ايرلند و سوئد تك‌امتيازي و بلژيكي‌ها بدون امتياز هستند. كونته، سرمربي ايتاليا كه از كسب دومين برد تيمش در يورو خوشحال بود با تمجيد از عملكرد سوئد تأكيد كرد كه کمتر کسي توقع داشته ايتاليا در دو بازي نخست خود به پيروزي برسد. اريک همرن، سرمربي تيم ملي سوئد كه تيمش با قبول شكست برابر ايتاليا همچنان تيم تك‌امتيازي رده سوم جدول است، گفت: «در 20 دقيقه پاياني، به اندازه ‏کافي مقاومت نکرديم.» زلاتان ابراهيموويچ، ستاره تيم ملي سوئد نيز اعتراف كرد كه اين ديدار نشان داد مقابل تيمي مانند ايتاليا که يک تيم بزرگ است، بايد در سراسر 90 دقيقه با تمرکز ‏بازي کنيد. 89 دقيقه خوب بودن کافي نيست.
 
ديدارهاي يك‌شنبه
در ادامه اين رقابت‌ها، يك‌شنبه دو ديدار از گروه A به طور همزمان ساعت 23:30 برگزار مي‌شود كه طي آن سوئيس به مصاف فرانسه و روماني به مصاف آلباني مي‌رود. در اين بين صعود فرانسه، ‌صدرنشين شش امتيازي گروه A مسجل شده و ميزبان اين پيكارها در آخرين بازي خود در اين مرحله از رقابت‌هاي يورو به دنبال صعود به عنوان صدرنشين است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن