تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817066572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهان مدعیان دفاع ازحقوق بشر باریال های عربستان بسته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دهان مدعیان دفاع ازحقوق بشر باریال های عربستان بسته شده است حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر: دهان مدعیان دفاع ازحقوق بشر باریال های عربستان بسته شده است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد ساعت 10:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از لرستان، امام جمعه پلدختر گفت: آنقدر درجهان قانون جنگل حاکم است که رژیم کودک کش و ظالم عربستان جزو ناقضان حقوق بشر قرارنمی گیرد.  حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری درخطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به 15 ماه مبارک رمضان سالروز ولادت امام حسن (ع) گفت: امام حسن و امام حسین علیها سلام آنچنان مورد عنایت رسول خدابودند که بارها مردم مدینه این دوبزرگواررا درکوچه های مدینه بردوش پیامبر(ص) مشاهده کردند. وی با نقل روایتی ازقول پیامبربزرگواراسلام گفت: پیامبرخدا درارتباط بامیزان محبوبیت امام حسن و امام حسین علیها سلام خطاب به مردم گفت : آیا می خواهید شما راسفارش کنم به کسانی که جد و جده شان بهترین مردم،پدرومادرشان بهترین بندگان خدا،عمه و عمویشان بهترین عمو وعمه عالم ودائی و خاله شان بهترین دائی و خاله عالم هستند ؟ مردم گفتند آری یارسول الله.بعد پیامبر فرمود : آن دونفر حسن وحسین اند که جدشان آخرین پیامبرخدا، جده شان خدیجه دخترخویلد بانوی زنان بهشت،پدرشان علی ابن ابیطالب ،مادرشان فاطمه دختر پیغمبر، عمویشان جعفرابن ابیطالب و عمه شان ام هانی دخترابیطالب ، و دائی و خاله آنها هم قاسم و زینب فرزندان رسوال الله (ص) هستند .
سوری افزود: سپس پیامبرخدادستها را بسوی آسمان بلندکرد و فرمود: خداونداتومی دانی که حسن و حسین بهشتی اند، پدرومادرشان فجدو جده شان ، عمووعمه شان و خاله و دائی شان دربهشت است ،پس هرکس این دورا دوست دارد بهشتی است و هرکس دوستداران آنهارا دوست بدارد هم بهشتی است.
خطیب جمعه پلدختر تصریح کرد : ازاین حدیث نبوی نتیجه می گیریم که حتی کسی که ممکن است شیعه نباشد ولی شیعه امام حسن(ع) را دوست بدارد اهل بهشت است .
امام جمعه پلدختربااشاره به اول تیرماه وهفته قوه قضائیه ،ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای قوه قضائیه و دررأس آنها آیت الله شهیددکتربهشتی اظهارامیدواری کرد مسئولان دستگاه قضائی درعمل به توصیه های مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی ، بستر و زمینه لازم را از جهت احساس امنیت برای حضور سرمایه گذاران فراهم نمایند.
وی شرط حضور سرمایه گذار برای سرمایه گذاری درمنطقه را احساس امنیت عنوان کرد و افزود: این ایجاد امنیت وظیفه قوه قضائیه است.
«سوری» با تأکید براینکه دستگاه قضائی بایستی با مفاسد اقتصادی برخورد نموده و دست مفسد اقتصادی را قطع کند خاطرنشان کرد: وقتی که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می فرمایند برهمه و مخصوصا قوه قضائیه لازم است که این بستر را فراهم کنند.
حجت الاسلام سوری با اشاره به فرازهائی ازسخنان مقام معظم رهبری دردیدار اخیرمسئولان نظام با ایشان تصریح کرد: اینکه معظم له درمقابل تهدید کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا مبنی برپاره کردن توافقنامه برجام می فرمایند : اگر آنهاتوافقنامه را پاره کنند ما هم آن را آتش می زنیم ریشه قرآنی دارد و دستور صریح قرآن است که اگرطرف مقابل نقض عهد و پیمان کرد شماهم مقابله به مثل کنید. وی افزود : اگر اقتدار وپیشرفت های علمی و فناوری جمهوری اسلامی نبود آمریکائی ها حتی وضع فعلی را هم قبول نداشتند. حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری باانتقاد ازسکوت مرگبارسازمان های بین المللی مدعی دفاع ازحقوق بشر گفت: چگونه است که سازمان های باصطلاح مدعی حقوق بشرچشم خودرا به روی جنایات حاکمان ظالم و کودک کش عربستان و آل خلیفه بسته اندو حاضر نیستند این عناصربی خاصیت که برای ماندن درقدرت دست به هرجنایتی می زنندرا جزو ناقضان حقوق بشر به حساب آورند؟ وی درپایان تصریح کرد : رژیم عربستان که درکشتارمردم عراق، سوریه، بحرین و همچنین تقویت داعش نقش مستقیم دارد دهان سازمان های دفاع از حقوق بشر رابسته است .  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن