تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815057169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دیدار پسر پادشاه عربستان و وزیر دفاع آمریکا چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در دیدار پسر پادشاه عربستان و وزیر دفاع آمریکا چه گذشت؟
«محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی و «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا، روز پنجشنبه در مقر «پنتاگون» در واشنگتن دیدار کرد.
آفتاب : وزیران دفاع آمریکا و عربستان، روز پنجشنبه در واشنگتن دیدار و درباره برخی مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند. 


به گزارش «رای الیوم»،جانشین ولیعهد سعودی در این دیدار اعلام کرد، آمریکا و همپیمانان آن نقش مهمی در رویارویی با خطرهایی دارند که می‌تواند بر تمامی جهان تاثیر بگذارد و «ما برای رویارویی با این مشکلات تلاش می‌کنیم.»


وی گفت: «من امروز در این شرایط بسیار حساس منطقه در کشور همپیمان‌مان هستم. ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که تهدیدهای بسیاری از جمله بی‌ثبات شدن برخی کشورها، مداخله در امور برخی کشورها و نیز تروریسم علیه آن وجود دارد.»


از سوی دیگر، «پیتر کوک» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به خبرنگاران تصریح کرد، مذاکرات اشتون کارتر و شاهزاده محمد بن سلمان سازنده بود و دو طرف جنگ با گروه تروریستی داعش و القاعده را بررسی کردند.


به گزارش خبرآنلاین، کوک افزود، اشتون کارتر درخصوص ادامه همکاری آمریکا و عربستان در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با سایر تهدیدات امنیتی در منطقه خاورمیانه ابراز خوش‌بینی کرد.




تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن