تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ شرکت بویینگ به نمایندگان کنگره : فروش 100 هواپیمای مسافربری به ایران منوط به تایید دولت آمریکا خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پاسخ شرکت بویینگ به نمایندگان کنگره : فروش 100 هواپیمای مسافربری به ایران منوط به تایید دولت آمریکا خواهد بود
شرکت بویینگ در پاسخ به نگرانی های برخی از نمایندگان کنگره گفته است قرارداد فروش 100 فروند هواپیمای مسافربری به ایران منوط به تایید دولت ایالات متحده آمریکا خواهد بود.
دو نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به مدیر عامل شرکت بویینگ آمریکا با ابراز نگرانی از قرارداد فروش 100 فروند هواپیمای مسافربری این شرکت به ایران، خواستار توقف فروش هواپیما به ایران به دلیل پیامدهای منفی آن بر امنیت ملی آمریکا شدند.

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت " هیل " جب هنسارلینگ رییس جمهوریخواه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا و پیتر راسکم عضو کمیته راه و ترابری مجلس نمایندگان با ارسال نامه ای به " دنیس مویلنبرگ " مدیر عامل شرکت بویینگ با ابراز نگرانی از قرارداد اخیر این شرکت با ایران، فروش هواپیماهای مسافربری به ایران را دارای پیامدهای جدی امنیت ملی برای آمریکا دانستند.

آنها در نامه خود مدعی شدند:" ما به طور جدی مخالف فروش بالقوه محصولات قابل تبدیل به ادوات نظامی به کشور اصلی حامی تروریسم هستیم."

رییس جمهوریخواه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا



جمهوریخواهان کنگره نگران فروش بویینگ به ایران



آنها در نامه خود نوشته اند در پی گزارش های اخیر مبنی بر فروش قریب الوقوع این هواپیماها به ایران ، کنگره خواهان دریافت اطلاعاتی در این باره به منظورارزیابی پیامدهای امنیتی فروش هواپیماهای مسافربری بویینگ به ایران است.

در این نامه ادعا شده است که ناوگان حمل و نقل هوایی ایران به طور موثری با ارسال سلاح به گروه های مخالف آمریکا، امنیت ملی واشنگتن را تهدید می کند.

این دو نماینده مدعی شده اند ایران از ناوگان حمل و نقل هوایی خود برای ارسال سلاح ، انتقال نیرو و کمک به گروه هایی چون حماس و حزب الله و دولت بشار اسد در سوریه استفاده می کند. "گروه های تروریستی و دولت های یاغی و سرکشی" که به ادعای این دو نماینده دستانشان به خون آمریکایی ها آغشته است.

نمایندگان، 10 سوال و ابهام خود را درباره قرارداد بویینگ با ایران به شرکت بویینگ ارسال کرده و خواهان دریافت پاسخ این سوالات و ابهام های خود تا اول جولای ( دو هفته دیگر ) شده اند.

شرکت بویینگ در بیانیه ای که در اختیار وب سایت هیل قرار داده است تاکید کرده است که با توجه به موافقت دولت ایالات متحده آمریکا با ایران در حال مذاکره است تا به این کشور هواپیمای مسافربری بفروشد.

این شرکت در این بیانیه تاکید کرده است که اطلاعات مربوط به مذاکرات خود با مشتریانش را به صورت عمومی اعلام نمی کند اما عرف معمول این شرکت این است که به مشتریان اجازه می دهد پس از عقد قرارداد اطلاعات مربوط به قرارداد از سوی مشتریان اعلام شود.

بویینگ تاکید کرده است که هر نوع قراردادی با ایران مشروط به تایید دولت آمریکا خواهد بود.





تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - 18 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن