تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاوه رضایی به پرسپولیس نزدیک‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاوه رضایی به پرسپولیس نزدیک‌تر است
در حالی که مذاکره برای پیوستن کاوه رضایی به پرسپولیس همچنان ادامه دارد، گفته می شود او در صورتی که موفق نشود گزینه خارجی برای حضور کسب کند، سرخپوش خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسوولان پرسپولیس در این ارتباط گفته این بازیکنان در مذاکرات خود با مسوولان پرسپولیس درخواست بخشی از قراردادش را پیش از امضا کرده است و همین مساله باعث شده تا امضای قرارداد به روز شنبه موکول شود.
در حالی که پیش از این عنوان شده بود، این بازیکن برای حضور در پرسپولیس درخواست کرده بود در قراردادش بندی قرار داده شود تا در صورت پیشنهاد خارجی بدون مشکل موفق به فسخ آن شود، گفته می شود طرفین روی این مساله به توافق رسیده اند و رضایی نیز از مواضع خود کوتاه آمده است. در نهایت بحث دوم که پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد پیش از امضا باقی مانده بود که با توجه به نیمه تعطیل بودن روز گذشته و تعطیلی امروز، این مساله به فردا موکول شده تا کاوه رضایی با دریافت بخشی از قراردادش پای قرارداد را امضا کند.
البته مهاجم 27 ساله سابق ذوبی ها همچنان به دنبال این است تا مشتریانی خارج از فوتبال ایران برای خود پیدا کند و گزینه اول خود را تمرکز روی این مساله قرار داده است و در صورتی که این مساله نهایی نشود با پرسپولیس قراردادش را نهایی خواهد کرد.
با این شرایط به نظر می رسد پازل نهایی لیست برانکو نیز تکمیل خواهد شد و او با جذب بازیکنان خارجی مدنظرش تیم کاملی را برای فصل شانزدهم در اختیار خواهد داشت.

17:17  1395/03/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن