تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817305145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس: معرفی آئودی A5 کوپه‌ای لوکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عکس: معرفی آئودی A5 کوپه‌ای لوکس




ماشین آئودی A4 خودرویی سبک، اقتصادی و کاربردی است؛ اما گویا این ویژگی‌ها برای برخی کافی نبوده و به همین دلیل کمپانی Audi از ماشین کوپه آئودی A5 خود پرده برداری کرد.





وب سایت گجت نیوز - امید اصغرزاده: A5، کوپه جدید کمپانی Audi معرفی شد. ماشین آئودی A4 خودرویی سبک، اقتصادی و کاربردی است؛ اما گویا این ویژگی‌ها برای برخی کافی نبوده و به همین دلیل کمپانی Audi از ماشین کوپه آئودی A5 خود پرده برداری کرد. خودرویی دو درب و سبک‌تر از نسل قبلی.


آئودی A5 معرفی شد؛ کوپه‌ای لوکس و زیبا



شکی نیست که آئودی ای 5 خودروی زیبایی است؛ اما تکنولوژی‌های رده‌ی بالا بکار رفته در این کوپه بیشتر از زیبایی ظاهری آن خودنمایی می‌کند. درست به‌مانند A4 کوپه جدید آئودی A5 نیز سبک طراحی شده است. بدنه این خودرو به لطف ترکیب هوشمندانه‌ای از فولاد و آلومینیوم، 1500 کیلوگرم بوده که با این وضعیت حدود 60 کیلوگرم سبک‌تر از نسل پیشین خود تولید شده است.
آئودی A5 ؛ کوپه جدید و لوکس کمپانی آئودی معرفی شد

بر اساس گفته‌های آئودی، طراحی این بدنه‌ی جدید باعث شده تا ضریب درگ به 0.25 کاهش یابد. چنین ضریبی موجب شده که این خودرو از لحاظ آیرودینامیکی کارآمدتر از سری BMW 4 ، کوپه‌ مرسدس بنز C-Class و لکسوس RC باشد.


آئودی A5 معرفی شد؛ کوپه‌ای لوکس و زیبا



سبک سازی، کنترل آئودی A5 را نیز بهبود بخشیده است. مهندسان آئودی تلاش کرده‌اند تا ماشینی دو شخصیتی را روانه‌ی بازار خودرو کنند. این مدل در حالی که یک کوپه قدرتمند برای انفجار در بزرگراه‌هاست؛ اما از سویی دیگر ماشینی است که به‌راحتی و در پیچ و خم‌های تند جاده‌های کوهستانی به رقص درآمده و کنترل عجیبی بر روی جاده دارد. یکی از عواملی که باعث چنین توانایی در آئودی A5 شده وجود سیستم فرمان الکترومکانیکی متغیری است که بر اساس سرعت حرکت خودرو وزن را تنظیم می‌کند. بر روی کاغذ تئوری جالبی است؛ اما باید دید که این سیستم بر روی آئودی A5 چگونه عمل خواهد کرد.

علاوه بر سیستم متغیر قابل تنظیم که به این خودرو اجازه می‌دهد تا بتواند شخصیت دوگانه‌ای داشته باشد – رانندگی با سرعت در بزرگراه‌ها و کنترل خوب در جاده‌های پر پیچ و خم – سیستم تعلیق قابل تنظیم نیز در این مدل بکار گرفته شده است.


آئودی A5 معرفی شد؛ کوپه‌ای لوکس و زیبا



پیشرانه‌های مدل جدید آئودی A5 شامل دو موتور بنزینی و سه موتور دیزلی بوده که قدرت خروجی بین 190 تا 286 اسب بخار را شامل می‌شود. هرچند مدل S5 جذابیت بیشتری دارد. این خودرو با موتور 3.0 لیتری V6 توانایی تولید 354 اسب بخار قدرت داشته که نسبت به مدل قبلی 21 اسب بخار افزایش نشان می‌دهد. این قدرت از طریق یک گیربکس هشت سرعته به هر چهار چرخ این خودرو منتقل شده و با چنین نیرویی قادر خواهد بود صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را ظرف مدت 4.7 ثانیه به دست آورد.

فضای داخلی آئودی A5 درست به‌مانند فضای داخلی خودروهای یک دهه‌ گذشته‌ی این کمپانی است. کابین خودرو تا حد زیادی نسبت به مدل A4 بدون تغییر باقی مانده؛ اما فضای داخلی و داشبورد کمی گسترده‌تر شده است. هر چیزی که از یک ماشین لوکس آلمانی انتظار می‌رود در این خودرو دیده می‌شود. هشدار ترافیک، ترمز اضطراری اتوماتیک، کنترل کروز و دستیار پارکینگ از آپشن‌های این مدل جدید است. قیمت گذاری آئودی A5 انجام شده و به‌زودی اعلام خواهد شد.


آئودی A5 معرفی شد؛ کوپه‌ای لوکس و زیبا



آئودی A5 معرفی شد؛ کوپه‌ای لوکس و زیبا



آئودی A5 معرفی شد؛ کوپه‌ای لوکس و زیبا









تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن