تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش «جوان» به دیدار عارف با تاج زاده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکنش «جوان» به دیدار عارف با تاج زاده




روزنامه جوان نوشت: مصطفی تاج‌زاده، پس از سپری کردن دوران محکومیت از زندان مرخص شد.به محض آزادي وي عده‌اي به ديدارش رفتند. ديدار وي به جهت حقوقي بلااشكال است و اصولاً ديدار از ديگران مسئله بدي نيست، اما از جهت نگرشي قابل تأمل است.





روزنامه جوان نوشت: مصطفی تاج‌زاده، پس از سپری کردن دوران محکومیت از زندان مرخص شد.

در مدت زندان، از ناحيه وي، همسر و ديگران تلاش شد «حق‌گويي» و  نقادي را علت زنداني شدن وي بدانند، اما نوشتن دهها يادداشت در دوران زندان ثابت كرد اگر نقادي علت زنداني شدن است نبايد اكنون از زندان آزاد مي‌شد.

به محض آزادي وي عده‌اي به ديدارش رفتند. ديدار وي به جهت حقوقي بلااشكال است و اصولاً ديدار از ديگران مسئله بدي نيست، اما از جهت نگرشي قابل تأمل است.

اينكه مديران نظام جمهوري اسلامي به اين ديدار بروند و اصرار بر نمايش تصاوير آن داشته باشند، نوعي دهان‌كجي به نظام و تصميمات آن و نوعي  اعتراض نهفته به زنداني بودن اين محكوم امنيتي است.

انتشار تصاوير امثال عارف و سيدصفدر حسيني و برخي از افراد ديگر با خانم‌هاي بدحجاب و باحجاب در اين ملاقات تأمل‌برانگيز است.

توقع از مديران نظام كه به ديدار وي شتافتند اين است كه نظر خود را درباره اين محكوميت اعلام دارند در غير اين صورت چه اصراري بر ماندن در مصادر دارند كه احكام آن را محترم نمي‌شمارند، هديه براي فتنه‌گر بردن به مثابه «شايعت و بايعت» از فتنه‌گري است.







تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن