تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای پروژه بهدشت 5 هزار فرصت شغلی در نور ایجاد خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی : اجرای پروژه بهدشت 5 هزار فرصت شغلی در نور ایجاد خواهد کرد ایلنا: نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای پروژه بهدشت چمستان 5 هزار فرصت شغلی در شهرستان نور ایجاد خواهد شد.
اجرای پروژه بهدشت 5 هزار فرصت شغلی در نور ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا از نور، علی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد 24خرداد که در پارک جنگلی شهرستان نور برگزار شد ، اظهار داشت : این پروژه با اعتبار 3 هزار میلیاردی که توسط سرمایه گذار جذب شده ، اقتصاد منطقه را شکوفا خواهدکرد. وی ادامه داد: با اجرای این پروژه بخش اعظم مشکل بیکاری در شهرستان نور حل خواهد شد. وی با اشاره به اینکه شهرستان های نور ومحمودآباد دارای مواهب طبیعی بی بدیلی هستند ، گفت: با وجود این ظرفیت ها و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد باید از تمامی این فرصت ها در جهت توسعه و پیشرفت دو شهرستان استفاده شود . اسماعیلی افزود: مشکلات بسیاری بر سر پیشرفت این دوشهرستان قرار گرفته و می توان با همدلی وهمکاری راه آبادانی را هموار کرد. نماینده مردم نور ومحمودآباد در خانه ملت  گفت: تمامی نمایندگان به دنبال تصویب قوانینی هستند که مشکلات مردم را بردارد و رفاه و آسایش فراهم کند. وی با بیان اینکه به دنبال تقابل با دولت نخواهیم بود ، افزود: هدف ما پیشرفت منطقه است وسعی خواهیم کرد تا با تعامل از ظرفیت های موجود برای دوشهرستان استفاده کنیم. علی اسماعیلی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل افزود: ما نیازمند مدیری هستیم که بتواند با مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست اقدامی عملی انجام دهد.  

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ ۱۶:۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن