تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813009949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص اعتبارات مالی فرهنگی به هیئت‌های ورزشی قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون مدیر کل ورزش و جوانان قم در گفتگو با مهر خبر داد:
تخصیص اعتبارات مالی فرهنگی به هیئت‌های ورزشی قم

روح الله رمضانی


شناسهٔ خبر: 3687517 - پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
استانها > قم

.jwplayer { display: inline-block; } قم - معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از تخصیص اعتبارات مالی فرهنگی به هیئت‌های ورزشی قم در چارچوب برنامه ابرازی خبر داد. روح الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علاوه بر اعتباراتی که به حوزه ورزش اختصاص داده می‌شود و به طور معمول در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار می‌گیرد بودجه‌ای در حوزه فرهنگی برای کار فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده که البته همه هیئت‌های ورزشی از آن بهره مند نشده‌اند.

وی افزود: قالب این بودجه فرهنگی بر اساس برنامه محوری است یعنی برنامه فرهنگی از سوی هیئت ورزشی ارائه می‌شود و جزئیات آن به همراه بودجه مورد نظر اعلام می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان برای این حرکت فرهنگی، اعتبار اختصاص می‌دهد که تاکنون هیئت‌های زیادی از این امکان استفاده نکرده‌اند.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به طور کلی دغدغه توسعه فرهنگی در ورزش را داریم و برگزاری همایش اخلاق در ورزش که در آن استادان حوزه و دانشگاه حضور داشتند در راستای همین دغدغه بود.

رمضانی بیان داشت: بارها این موضوع را به هیئت‌های ورزشی گوشزد کرده‌ایم که برنامه قهرمانی نباید منجر به فراموشی رشد روحی و فرهنگی ورزشکاران شود و در این بخش در جایگاه فرهنگی خوبی قرار داریم.

وی عنوان کرد: به دنبال رشد تک محوری نیستیم و اعتقاد داریم ورزشکاران قمی در هر ۲ بخش مردان و بانوان باید به عنوان سفیران فرهنگی ورزشی شهر کریمه اهل بیت(ع) الگو باشند و خوشبختانه ورزش قم در این زمینه همواره اسوه اخلاق و منش اسلامی بوده است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعزام تیم‌های ورزشی قم به مسابقات کشوری تصریح کرد: تمامی هیئت‌های ورزشی باید تیم‌های خود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنند و از هیچ هیئتی نمی‌پذیریم که به دلیل کمبود منابع مالی تیم‌های خود را به مسابقات کشوری اعزام نکند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن