تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی تیم‌های بهمن، شهباز و دنیای ورزش برابر حریفان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در شب چهارم فوتسال جام رمضان قم رخ داد؛
پیروزی تیم‌های بهمن، شهباز و دنیای ورزش برابر حریفان

فوتسال


شناسهٔ خبر: 3687442 - پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
استانها > قم

.jwplayer { display: inline-block; } قم - شب چهارم مسابقات فوتسال جام رمضان قم با پیروزی تیم های بهمن، شهباز و دنیای ورزش برابر حریفان دنبال شد. به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای غیر رسمی فوتسال کشور چهارشنبه شب در سالن شهید حیدریان قم ادامه یافت و در بازی‌های برگزار شده ۲۳ گل به ثمر رسید.

در مسابقات برگزار شده در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان از گروه یک، تیم‌های دنیای ورزش و انقلاب بحرین به دیدار هم رفتند که این بازی یک طرفه با برتری قاطع ۱۲ بر یک تیم دنیای ورزش همراه بود تا این تیم دومین پیروزی متوالی خود را در این رقابت‌ها کسب کند و در مقابل تیم انقلاب بحرین به قعر جدول سقوط کند.

 از گروه ۲ تیم‌های فوتسال علمدار و شهباز که از تیم‌های باکیفیت این مسابقات به شمار می‌روند برابر هم قرار گرفتند که این بازی نزدیک در نهایت با برتری ۲ بر یک شهباز به پایان رسید تا این تیم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم نخستین برد خود در اولین بازی‌اش را به دست بیاورد.

در یکی دیگر بازی‌های برگزار شده از گروه دوم ین مسابقات نیز تیم‌های فوتسال سقف بهمن و سفیر در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند که این بازی دیدنی در پایان با برتری ۴ بر ۳ سقف بهمن به انتها رسید و این پیروزی به معنای دومین برد پی در پی سقف بهمن با حداقل اختلاف گل بود.

دور گروهی این مسابقات امشب ادامه پیدا می‌کند به طوری که از گروه سوم این مسابقات تیم‌های نقره سرای یاقوت با شهید مهدی طهماسبی و پخش مواد غذایی میم با آتیه سازان مسابقه خواهند داد و از گروه ۴ نیز تیم‌های تصفیه آب معصومی و فیزیو تراپی ابوریحان با هم روبرو می‌شوند.

۲۰ تیم حاضر در این مسابقات در قالب ۴ گروه ۵ تیمی قرار گرفته‌اند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی را به صورت حذفی برگزار می‌کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن