تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799633431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت در نظام اسلامی توفیقی بزرگ و در خراسان سعادتی مضاعف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خراسان رضوی: خدمت در نظام اسلامی توفیقی بزرگ و در خراسان سعادتی مضاعف است استاندار خراسان رضوی، معاونان وی، مدیران کل ستادی، مشاوران، مدیران دستگاه های اجرایی استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، و نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی با تولیت آستانقدس رضوی دیدار کردند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد ساعت 08:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا  از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این دیدار  خدمت در نظام اسلامی را توفیقی بزرگ و  در خراسان را سعادتی مضاعف برشمرد.
وی گفت: در استانی که منتسب به ولی نعمتمان حضرت رضا (ع) است؛ علاوه بر خدمت به مجاوران، توفیق خدمت به زائران هم نصیب همه ما شده است که باید قدردان باشیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به آغاز موج سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان، بر لزوم آمادگی ستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برای میزبانی شایسته از زائران رضوی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: انتظار مقام معظم رهبری از جمع ما یک حرکت انقلابی برای استان خراسان رضوی و مشهدالرضا(ع) به عنوان میزبانان میهمانان عالیقدر حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام است.
وی اظهار داشت: می‌توان در استان قدم‌هایی متفاوت نسبت به قبل در جهت رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به زائران برداریم که این یک حرکت انقلابی می‌طلبد و شاخص‌های حرکت‌ انقلابی در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب با کارگزارن نظام دو نکته راهبردی وجود داشت که یکی تلاش برای افزایش توانمندی‌های ملت بزرگ ایران، شناسایی و تلاش در جهت تقویت آن و دیگری شناسایی اولویت‌ها‌ بود؛ بر این اساس باید ببینیم برای استان خراسان رضوی چه اولویت‌هایی وجود دارد.
وی افزود: قطعاً یکی از اولویت‌های انکارناپذیری که جملگی بر آن اتفاق نظر داریم، مسأله زائران و خدمت رسانی به آنان است. در نگاه برنامه‌ریزی استان، اقدامات باید با نگاه به این اولویت تنظیم شود. یعنی معلوم شود مدیرانی که در حوزه‌های مختلف در برخورد با زائر تلاش می‌کنند، با نگاه به زائر چه وظایفی در فعل‌ها و ترک‌ فعل‌ها دارند. خدمت‌رسانی به زائران از مبدأ تا مبدأ، مسئولیت همه را مضاعف می‌کند.
تولیت آستانقدس خاطر نشان کرد: نکته دوم، توجه به کسانی است که بار اصلی انقلاب بر دوش آنهاست. همه مردم و شهروندان، محترم و دارای حقوق شهروندی هستند، اما یادمان باشد که جبهه را چه کسانی اداره کردند و بار اصلی بسیاری از مشکلات برعهده کدام بخش از شهروندان بوده است. باید ضمن توجه به حقوق همه شهروندان، مسأله مستمندان و محرومین را به عنوان ولی‌نعمتانی که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بار اجرای فرامین امام، اداره جبهه، مسأله تحمل و صبر و بردباری در همه مشکلات را به دوش کشیده‌اند، مورد توجه قرار دهیم. این نگاه، دقیقاً در جهت اجرای عدالت و عین عدالت است.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: آستان مقدس رضوی در ارتباط با بیانیه اصلی مأموریت خود که تلاش در جهت اشاعه فرهنگ قرآنی و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با اولویت نسبت به دو محور زائرین و محرومین است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ابراز امیدواری کرد برگزاری این جلسه در جوار مضجع شریف حضرت رضا علیه‌السلام و در آستانه فصل تابستان و حضور میلیونی زائران، سرفصلی برای برگزاری جلسات بعدی و تصمیم‌گیری‌های جدی در خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مجاوران باشد.
همچنین بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ابتدای دیدار طی سخنانی به مهمانان خوشامد گفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن