تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رییس مجلس آمریکا به اظهارات ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واکنش رییس مجلس آمریکا به اظهارات ترامپ
واکنش رییس مجلس آمریکا به اظهارات ترامپ رییس مجلس نمایندگان آمریکا برغم حمایت اخیر خود از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان بار دیگر با اظهارات اسلام ستیزانه او مخالفت کرد و چنین اظهاراتی را مغایر اصول و ارزش های آمریکایی و به ضرر منافع کشورش توصیف کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، پل رایان رییس مجلس نمایندگان آمریکا که در روز دوم ماه ژوئن برغم اختلافات شدید خود با ترامپ رسما حمایت خود از او را اعلام کرده بود طی سخنانی خطاب به کمیته ملی حزب جمهوریخواه اظهارات او را مبنی بر جلوگیری از ورود مهاجران کشور های اسلامی به آمریکا را رد کرد و آن ها را مغایر ارزش های حزب جمهوریخواه وکشورش خواند.
 
رایان خطاب به سران حزب جمهوریخواه گفت که نبرد کشورش نبردی با مسلمانان افراط گرا است ونه با اسلام و تصریح کرد که بسیاری از مسلمانان آمریکایی جان خود را فدای منافع کشور آمریکا کرده اند.
 
وی در ادامه باردیگر تکرار کرد که جلوگیری از ورود مسلمانان به خاک آمریکا در راستای منافع این کشور نیست و افزود آمریکا باید بجای تکیه بر مذاهب افرادی که به کشورش وارد می شوند آنان را مورد آزمون ها وبازجویی های امنیتی قرار دهد.
 
وی که در گذشته واکنش های تندتری نسبت به اینگونه اظهارات ترامپ نشان داده بود این بار با لحنی محتاطانه تر نسبت به واکنش ماه دسامبر خود فقط گفت که مسلمانان جهان از جمله متحدان آمریکا محسوب می شوند.

 

منبع: ایرنا


95/3/26 - 22:24 - 2016-6-15 22:24:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن