تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813132439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری پردیس فرهنگی فصل نیایش در بوستان تسلیحات


واضح آرشیو وب فارسی:شهردارآنلاین: شهردارآنلاین: شهردار منطقه 8، از برگزاری پردیس فرهنگی" فصل نیایش" در شب های ماه مبارک رمضان در بوستان تسلیحات خبر داد.
به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، بهمن نوری با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی ترویج و گسترش فضائل اخلاقی در جامعه و ایجاد شور و نشاط در جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان است؛ اظهار داشت: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 با همکاری دستگاه های فرهنگی و اجرایی در ماه مبارک رمضان بیش از 30 غرفه فرهنگی هنری را در بوستان تسلیحات تهیه و تدارک دیده است. وی افزود: دقایقی با قرآن،مشاوره دینی ، قرآن و کودک، مسابقات ورزشی، مشاوره تغذیه، مشاوره عرفان های نوظهور،شهربانو، مشاوره روان شناسی و.. از دیگر غرفه های این برنامه در بوستان تسلیحات است. نوری با اشاره به برگزاری آیین سوگواری رحلت حضرت خدیجه(س) با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در جامعه، تصریح کرد: برپایی نماز جماعت از بخش های دیگر ویژه برنامه فصل نیایش است. لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت شرکت در این ویژه برنامه می توانند به پارک تسلیحات مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن (77174981) تماس حاصل نمایند.
[ مشاهده متن کامل خبر برگزاری پردیس فرهنگی" فصل نیایش" در بوستان تسلیحات در پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری ]


چهارشنبه ، ۲۶خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهردارآنلاین]
[مشاهده در: www.shahrdaronline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن