تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806857224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح درباره تعطیلی شنبه، کارخانه ارج، حقوق‌های جنجالی، شایعه تغییر نهاوندیان و...


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توضیح درباره تعطیلی شنبه، کارخانه ارج، حقوق‌های جنجالی، شایعه تغییر نهاوندیان و...
سخنگوی دولت از افزایش ۲۲ درصدی میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد. نوبخت در خصوص برخی گمانه‌زنی‌ها برای تغییر تعطیلات هفتگی هم گفت: تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.
آفتاب : محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه گفت: تا امروز سه میلیون و ٧٠٨ هزار تن گندم به ارزش چهار هزار و ٧٤٩ میلیارد تومن از کشاورزان خریداری شده است، از این رقم بالغ بر دو هزار و ٩٤٠ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و خرید تضمینی گندم نسبت به پارسال ٢٢ درصد افزایش داشته است.


به گزارش آفتاب، وی با بیان اینکه هدف دولت ایجاد افزایش انگیزه برای کشاورزان برای تولید بیشتر و همچنین بی‌نیازی به واردات کالاهای استراتژیک است، اظهار داشت: در این راستا شاهد افزایش قیمت محصولات هستیم. برای قیمت تمام شده محصولاتی که به صورت تضمینی پیش‌خرید می شود، برای یک کیلو گندم هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت می‌شود در حالی که واردات آن کمتر از ۹۰۰ تومان است و این به خاطر آن است ما ترجیح می‌دهیم گندم را گران‌تر از کشاورزان بخریم تا آن‌که از بیرون وارد کنیم.



توضیح درباره تعطیلی شنبه، کارخانه ارج، حقوق‌های جنجالی، شایعه تغییر نهاوندیان و...



رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی ادامه داد: همچنین در نشست شورای عالی اقتصاد برای خرید برگه سبز چای درجه‌ یک و درجه‌ی دو، ۱۳ و ۱۲ درصد رشد خرید قیمت تضمینی را داشته‌ایم و این اقدامات دولت برای گسترش خرید داخلی و عدم واردات کالاها است.


عزم دولت برای ترمیم حقوق‌ها و کاهش‌ نابرابری‌ها


نوبخت با اشاره به تصمیم دولت برای ترمیم حقوق‌ها و کاهش نابرابری‌ها تشریح کرد: قبل‌تر گفته‌ بودیم که برای بازنشستگان و شاغلین می‌خواهیم تصمیم ویژه بگیریم به همین منظور ۱۲ درصد به صورت عمومی به همه حقوق‌ها و مزایا افزوده شده است و برای بازنشستگانی که زیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفتند تا ۲۰ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده است.


وی افزود: البته برای آن دسته از افرادی که زیر یک میلیون تومان دریافتی داشتند با صندوق بازنشستگی هماهنگ‌شده است تا مابه التفاوت به شکل نقدی و غیرنقدی افزوده شود.


دستور رئیس جمهور برای کاهش نابرابری در حقوق‌ها


معاون رئیس جمهور با یادآوری اقدامات دولت برای جبران و کاهش نابرابری حقوق‌ها نیز خاطرنشان کرد: برای شاغلین قرار شد تا برابری در دریافت از طریق اجرای بند ۱۰ ماده ۶۸ جبران شود چرا که برخی از شاغلین از این بند استفاده می‌کردند و تا ۳۵ درصد افزایش حقوق داشتند. در سال ۹۵ بنا به دستور مقام محترم ریاست جمهوری قرار شد این نابرابری جبران شود و کسانی که از ۱۰ ماده ۶۸ استفاده نمی‌کردند در سال ۹۵ استفاده بکنند.


نوبخت با اشاره به دیگرهای تصمیم دولت برای کاهش نابرابری‌ها اظهار داشت: برای گام‌های بعدی می‌خواهیم برای سال آینده تا ضمن ادامه همین روش کسانی که قبل از سال ۸۶ بازنشسته شدند و از فوق‌العاده ماده ۶۸ بهرمند نشدند صاحب افزایش حقوق بیشتری کنیم تا در پایان برنامه ششم دیگر کارمندی نداشته باشیم که در دریافت‌هایش نابرابری داشته باشد.


وی اضافه کرد: همچنین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در تخصیص سه ماهه اول بودجه، صد در صد آن میزان را دریافت کردند. بقیه دستگاه‌ها هم پرداخت‌ها در حال انجام است. امیدواریم بتوانیم برابری منطقی در دریافت‌ها داشته باشیم.


تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه در دستور کار دولت نیست


سخنگوی دولت در خصوص برخی گمانه‌زنی‌ها برای تغییر تعطیلات هفتگی هم بیان کرد: تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.


شش خریدار داخلی و یک خریدار خارجی برای خرید ارج اعلام آمادگی کردند


نوبخت در خصوص تعطیلی کارخانه هم ارج یادآور شد: دولت در حال فعال کردن ۷۵۰۰ واحد تولیدی است. کارخانه ارج هم مربوط به بانک ملی است و می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.


وی با بیان اینکه ۱۶ هزار میلیارد تومان قرار است میان واحدهای تولیدی توزیع شود، عنوان کرد: بانک‌ها باید واحدهای تولیدی خود را واگذار کنند. شش خریدار داخلی و یک خریدار خارجی برای خرید ارج اعلام آمادگی کردند.


برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری نیازمند کمک مجلس هستیم


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درباره پرداخت‌های نامتعارف و دستور رییس جمهور و جهانگیری برای رسیدگی به این موضوع گفت: قطعا برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و مسدود کردن راه‌های پرداخت‌های نامتعارف باید اقدام شود و برای اصلاح این قانون از مجلس کمک خواهیم گرفت هرچند تعداد این پرداخت‌ها نامحدود باشد.


تکذیب خبر تغییر نهاوندیان


نوبخت درباره برخی از اخبار در خصوص تغییر محمد نهاوندیان هم اظهار داشت: این خبر بیشتر گمانه‌زنی است.


براساس گزارش ایلنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیرانی که حقوق نامتعارف داشتند، عزل می‌شوند؟ تصریح کرد: اگر کسانی باشند که مشمول بخشنامه رییس جمهور باشند، اقدام می‌شود.


ادامه دارد..




تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن