تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت:‌متخلفان حقوق‌های نامتعارف قطعاً عزل می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نوبخت:‌متخلفان حقوق‌های نامتعارف قطعاً عزل می‌شوند
سخنگوی دولت با بیان اینکه بیش از 4 هزار واحد تولیدی راکد شده‌اند، گفت:‌ شش خریدار داخلی و یک خریدار خارجی برای خرید ارج اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گزارش نامه نیوز، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود که ساختمان کوثر نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت:‌ بر اساس تصمیم دولت تا امروز ٣ میلیون و ٧٠٨ هزار تن گندم به ارزش ٤ هزار و ٧٤٩ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده که از این رقم، بالغ بر ٢ هزار و ٩٤٠ هزار میبیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت:‌ در خردادماه امسال نسبت به پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ٣ ماه گذشته اقدام خواهیم کرد که بر اساس این تصمیم ٤ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان پرداخت می کنیم.
نوبخت درباره تعطیلی کارخانه لوازم خانگی ارج توضیح داد: دولت در حال فعال کردن 7هزار و 500 واحد صنعتی است، اساساً بیش از 4 هزار واحد تولیدی راکد شده‌اند و سیاست ما فعال سازی این واحدهاست. سخنگوی دولت تصریح‌کرد:‌ کارخانه ارج مربوط به بانک ملی است و می‌تواند به سهم خود از تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی برای فعال سازی واحدهای صنعتی استفاده کند، منتهی قانونی درباره عدم بنگاه‌داری بانک‌ها وجود دارد؛ لذا باید واحدهای تولیدی متعلق به بانک‌ها واگذار شود، در حال حاضر شش خریدار داخلی و یک خریدار خارجی برای خرید ارج اعلام آمادگی کرده اند که این واگذاری در دست بررسی است. وی همچنین گفت که آن یک خریدار خارجی برای خرید کارخانه ارج یک شرکت ترکیه‌ای است.

نوبخت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر دریافت حقوق میلیونی برخی مدیران دولتی افزود: مدیرانی که در زمینه دریافت حقوق نامتعارف دچار تخلف شده باشند قطعاً عزل خواهند شد. سخنگوی دولت افزایش حقوق وزرا و معاونان وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در دولت یازدهم را رد کرد.



منبع: فارس

مطالب مرتبط
توضیحات سخنگوی دولت درباره حقوق‌های نجومی/ فیش کلان مدیر بانکی مربوط به بخش خصوصی بود/ اجازه‌ نمی‌دهیم دولت را بدنام کنند
توضیحات سخنگوی دولت درباره دیدار فریدون و تاج زاده، بازداشت فریدون، یارانه غیرنقدی و ...
توضیح نوبخت درباره حذف یارانه پردرآمدها و دونرخی شدن بنزین/ اعلام حداقل وحداکثر حقوق پرداختی کارمندان
نوبخت: تغییر در کابینه گمانه‌زنی است
نوبخت:دستاورد برجام را زیرسوال میبرند‬‎
نوبخت: رییس‌جمهور از لغو کنسرت‌ها‌ ناراضی است
نوبخت:سرمایه گذاری در حوزه سلامت اقتصادی و انسانی است



۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن