تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضی پور: اگر ایرانی‌ها در سوریه نبودند باید در میدان بهارستان با داعش می‌جنگیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قاضی پور: اگر ایرانی‌ها در سوریه نبودند باید در میدان بهارستان با داعش می‌جنگیدیم
روز نو : نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که سومین دوره حضور در مجلس را سپری می کند  به تشریح مهم ترین مسائل سیاسی کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری و اولویت های مجلس دهم پرداخته است.
 
وی در این گفت و گو نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری اصولگرایان که این روزها اسامی آنها در رسانه ها مطرح می شود را بررسی کرده و می گوید اصولگرایان نامزدهای شاخصی هم دارند که اسامی آنها را اعلام نمی کنند.
 
قاضی پور در بخش دیگری از این گفت و گو به موضوع حضور ایران در سوریه اشاره کرده و معتقد است اگر مدافعان حرم در سوریه حضور نداشتند هم اکنون در کنار مجلس شورای اسلامی و در میدان بهارستان باید با تروریست ها می جنگیدیم.
 
نماینده مردم ارومیه همچنین به نقش تاثیرگذار سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرده و اعلام کرد این روزها از نام سردار سلیمانی به عنوان یک نامزد انتخاباتی یاد می شود که متاسفانه این موضوع صحیح نیست. سردار سلیمانی که چهره فراجناحی است و در حوزه نظامی عملکرد موفقی دارد. اعلام نام وی برای حضور در انتخابات نوعی بداخلاقی به شمار می رود.
 
وی همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو به موضوع حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی نیز اشاره کرده و اعلام کرد در این شرایط یک سوال مطرح می شود و آن این است که چرا مسئولان دولتی زودتر از این که موضوع حقوق های نجومی رسانه ای شود آن را پیگیری نکرده در مقابل آن سکوت کرده بودند.

نامه نيوز





تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن