تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت خارجه مانع سرقت‌هاي زنجيره‌اي شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزارت خارجه مانع سرقت‌هاي زنجيره‌اي شود
امريکايي‌ها در ماه پيش حلقه نخست سرقت‌هاي زنجيره‌اي را ايجاد کردند و قطعاً همپيمانان آنها نيز اين روش و رويکرد را دنبال مي‌کنند؛ نبايد تعلل يا سکوت کرد.
سيدحسين نقوي‌حسيني، عضو کميسيون سياست خارجي و امنيت ملي مجلس در واکنش به حکم دادگاه کشور کانادا درباره مصادره حدود 15 ميليون دلار از دارايي‌هاي ايران گفت: قطعاً اقدامات اخير امريکا و کانادا يک نوع سرقت‌ زنجيره‌اي از اموال ملت ايران است.

نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: متأسفانه امريکايي‌ها در ماه پيش حلقه نخست سرقت‌هاي زنجيره‌اي را ايجاد کردند و قطعاً همپيمانان آنها نيز اين روش و رويکرد را دنبال مي‌کنند. وي افزود: از اين‌رو به نظر مي‌رسد که در آينده نزديک نيز برخي کشورهاي اروپايي به اين مسئله بپيوندند و حتي شايد به علت کوتاهي دستگاه ديپلماسي، کشورهاي حاشيه خليج فارس نيز دست به چنين اقداماتي بزنند. وي با اعلام اينکه وزارت امور خارجه و دستگاه‌هاي متولي بايد يک برخورد قاطع با دولت کانادا درباره مصادره اموال ايراني بکنند، گفت: مراجع قضايي و سياسي کشورمان بايد اين پرونده را در دستور کار خود قرار دهند.

اين نماينده مردم در مجلس دهم تصريح کرد: به طور حتم اگر پاسخ درست و درخوري به اقدامات ضدايراني و ياوه‌گويي‌هاي مقامات غربي از جمله کانادايي داده نشود، آنها فکر مي‌کنند که سياست و اقدامات‌شان درست و صحيح است. وي گفت: دستگاه ديپلماسي بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي دروني برجام در جهت احقاق حقوق کشورمان اقدام کند تا از تکرار دزدي از اموال کشورمان جلوگيري شود. دادگاهي در کانادا حکم کرد ۱۳ ميليون دلار از دارايي‌هاي غيرديپلماتيک ايران که در کانادا بلوکه است، به عنوان غرامت به خانواده‌هاي امريکايي که سال‌هاي ۱۹۸۳ تا ۲۰۰۲ کشته شده‌اند، پرداخت شود.
 




تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن