تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804099304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه باید برای تحقق برنامه‌های رئیس‌جمهور در جهت ارتقای شرایط کشور کمک کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همه باید برای تحقق برنامه‌های رئیس‌جمهور در جهت ارتقای شرایط کشور کمک کنیم
سخنگوی وزارت کشور همزمان با 24 خرداد، توضیحاتی را درباره عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید ارائه کرد.

حسنی*****
حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به سومین سالگرد پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طول سه سال گذشته، با بیان اینکه آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی مطالب و گفتمانی را مطرح کردند که مردم کشورمان گفتمان وی را در بین کاندیداهای دیگر انتخاب کردند و به برنامه‌های او رأی دادند، گفت: ایشان در سال 92 با تنفیذ مقام معظم رهبری رئیس جمهور همه شهروندان یعنی چه کسانی که به او رای دادند و چه کسانی که رای ندادند، شد.
 

وی ادامه داد: وعده‌هایی که آقای روحانی به هنگام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری به مردم دادند در حوزه‌های مختلف بود که با حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، این برنامه‌هادر جاهایی به نتیجه نشسته و در جاهایی هم در حال تکمیل و انجام است.


سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه آقای روحانی چند روز پیش اعلام کرد که به تمام وعده‌هایی که به مردم داده‌، کماکان پایبند است، تاکید کرد: چه کسانی که در دولت هستند و چه کسانی که در مجلس و قوه قضاییه هستند، باید به رئیس‌جمهور کمک کنند تا برنامه‌های وی که برای ارتقای شرایط کشور و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، تحقق پیدا کند.


امیری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های رئیس جمهور موضوع مهار تورم بود، خاطرنشان کرد: به یاد داریم که در سال 92 اوضاع و احوال اقتصادی کشور به‌قدری بد و پیچیده بود که بازار به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نبود ولی اکنون شاهد ثبات در بازار هستیم و تورم 43 درصدی مهار شده که این موضوع توفیقی برای دولت است و بنابراین وی به وعده‌هایی که داده بود، بدان عمل کرده است. 


وی ادامه داد: یکی از مهمترین قول‌هایی که رئیس جمهور به مردم دادند، به سامان رسیدن پرونده هسته‌ای به عنوان مهمترین پرونده ایران در نظام بین‌الملل بود که با حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری، این پرونده به نتیجه رسید و منجر به برنامه جامع اقدام مشترک شد.


سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه موضوع برجام از ابعاد مختلف سیاسی، دیپلماتیک، بین‌المللی، اقتصادی و حتی امنیت ملی و بحث حقوق بین‌الملل قابل بحث فراوان است اما اکنون فرصت نیست به این مسائل پرداخته شود، تاکید کرد: برجام یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
 
امیری با اشاره به اینکه در بحث اصلاح نظام اداری هم دولت توفیقات قابل توجهی داشته، عنوان کرد: موضوع خدمات بهداشتی و تأمین اجتماعی و به‌طور کلی نظام سلامت یکی از موفق‌ترین برنامه‌های کشور و دولت بوده است به طوری که اگر کسی این روزها سری به بیمارستان‌های کشور بزند، رضایتمندی مردم را حس می‌کند.


قائم مقام وزیر کشور همچنین گفت: در بحث سیاست و امنیت داخلی، توجه به موضوع گروه‌ها و احزاب سیاسی، سامان دادن به مناقشات سیاسی بی‌نتیجه، برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنچمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در فضایی بسیار آرام و قانونی منجر به ارتقای امنیت، انسجام و وحدت ملی شد و همچنین حضور تمام گروه‌های سیاسی و مردم در پایان صندوق‌های رای که خواست خود را مطرح کردند و توانستند از منازعات و مناقشات سیاسی بی‌نتیجه فاصله بگیرند، از جمله توفیقاتی است که نصیب دولت تدبیر و امید شد.


وی با بیان اینکه با حمایت‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم، دولت تدبیر و امید در حال پیشبرد اهداف و سیاست‌های خود است، تاکید کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، موضوع اقتصاد مقاومتی که یکی از مهمترین برنامه‌های دولت در سال جاری است و در این راستا هم کارهای خوبی هم شروع شده و در حال انجام است، به نتیجه مطلوب برسیم.





۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن