تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804049144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب بازیکن با رقم‌های‌میلیاردی در فصل نقل و انتقالات فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جذب بازیکن با رقم‌های‌میلیاردی در فصل نقل و انتقالات فوتبال
جذب بازیکنان با رقم‌های میلیاردی این نگرانی را به وجود آورده که یک بار دیگر تحت لوای عقد قرارداد و شاد کردن دل هواداران، قانون سقف قرارداد دور بخورد!
آفتاب :

با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر همواره جنگ های پشت پرده برای بالا رفتن قیمت بازیکنان آغاز می‌شود.


به گزارش آفتاب، از آقایان پول‌دار گرفته تا واسطه‌ها کارشان را خیلی شیک شروع می‌کنند، یکی برای محبوبیت و دیگری برای درآمد. بازیکنانی که به هر وسیله‌ای (اعم از مصاحبه‌های آن چنانی و یا داشتن پیشنهادهای اغوا کننده از تیم‌های حوزه خلیج فارس و حتی اروپا) سعی بر بالا بردن قیمت خود دارند و در این میان مدیران باشگاه‌ها هم سوار بر موج ایجاد شده تا آن جا پیش می‌روند که قرارداد یک بازیکن معمولی رو به بالا ناگهان از 500 میلیون تومان به بیش از یک میلیارد تومان ارتقا پیدا می‌کند و در این میان پول‌هایی جا به جا می‌شود که کارایی آن به اندازه هزینه‌ انجام شده نیست.


در این میان اما سوالی به ذهن می‌آید که کدام باشگاه سعی بر اجرای قانون سقف قرارداد می‌کند؟ قانونی که نوشته نشده اما خوانده می‌شود. اهالی فوتبال روزگاری معتقد بودند سقف قرارداد برای برخی از بازیکنان تبدیل به کف قرارداد شده است و این رویه هنوز هم ادامه دارد. از طرف دیگر وزیر ورزش و جوانان به عنوان متولی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بارها تاکید ویژه‌ای داشته که باشگاه‌ها به خصوص قرمز و آبی پایتخت از سقف قرارداد عدول نکنند اما با اتفاقاتی که در چند وقت اخیر رخ داده به نظر می‌رسد حتی توصیه‌های محمود گودرزی وزیر ورزش هم چندان تاثیر گذار نبوده است.


بختیار رحمانی و وریا غفوری در حالی به استقلال رفتند که گفته می‌شد رقم‌های بالای یک میلیارد تومان برای این بازیکنان هزینه شده و پرسپولیس هم با همین ترفند توانسته علیرضا بیرانوند، وحید امیری و حتی سیدجلال حسینی را به خدمت بگیرد. از فضای مجازی و نظراتی که کاربران مبنی بر قراردادهای میلیاردی برخی از بازیکنان با پرسپولیس و استقلال می‌دهند بگذریم باید دید این روند افشا نشدن رقم قرارداد تا چه زمانی به طول خواهد انجامید. مشخص نیست باشگاه‌هایی که موظف هستند رقم واقعی قراردادهای بازیکنان و مربیان شان را به اداره مالیات ارائه کنند به چه دلیل از رسانه‌ای شدن آن واهمه دارند!


وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به عنوان راس‌های اصلی هرم فوتبال شاید باید نظارت جدی‌تری بر روی قراردادهای بازیکنان داشته باشند چرا که به نظر می‌رسد تمام رشته‌های چند سال اخیر در بحث کنترل قرارداد بازیکنان امسال تبدیل به پنبه شده و دیگر کمتر کسی خود را ملزم به اجرای قوانین می‌داند. جذب وحید امیری بدون شک رقم گزافی را روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته و این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که شنیده می‌شد استقلالی‌ها هم با رقم بالایی او را می‌خواستند و شاید رقم پیشنهادی پرسپولیس بالاتر بوده که او جذب این باشگاه شده چرا که همین بازیکن بارها در مصاحبه‌های قبلی خود مدعی شده بود هر تیمی رقم بیشتری بدهد به آنجا خواهد رفت!


منبع:‌فارس




تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن