تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان برای سازمان ملل کشور دسته دومی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عربستان برای سازمان ملل کشور دسته دومی است
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان ملل بر اساس منافع خود تصمیم گیری می کند، گفت: عربستان برای سازمان ملل کشور دسته دومی است برای همین اعتراف کرد در ازای دریافت پول ریاض را از لیست سیاه خارج کرد.
کد خبر: ۵۹۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 11 June 2016


بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از رفتار سازمان ملل در مقابل عربستان و حذف این کشور از لیست سیاه نقض حقوق کودکان یمن، اظهار داشت: متاسفانه چه بان کی مون و چه روسای قبلی سازمان ملل به دنبال منافع خودشان هستند طرح این موضوع هم بر اساس منافع خودشان بوده.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه سازمان ملل در مقابل کشورهای بزرگتر سکوت کرده است، عنوان کرد: در این برهه از زمان سازمان ملل جسارت به خرج داده است و گفته در مقابل دریافت پول عربستان را از لیست خارج کرده اما موضوع این است سازمان ملل از کشورهای بزرگتر پول می گیرد و در مقابل آنها همچنان سکوت می کند.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس به عنوان ناقضان حقوق بشر در جهان شناخته شده اند اما هیچ گاه سازمان ملل در باره آنها سخنی به میان نیاورده و اگر پولی از آنها گرفته و توسط این دو کشور اداره می شود به آن اعتراف نکرده. سازمان ملل هرگز جسارت آن را ندارد در مقابل آمریکا و قدرتهای بزرگ قد علم کند و دست های پشت پرده آنها را افشا کند.

نعمتی تاکید کرد: عربستان برای سازمان ملل، کشور درجه دوم است و به راحتی اعتراف کرد برای اینکه ریاض از آنها ناراحت نشود در ازای دریافت پول گزارش نقض حقوق کودکان در یمن را نادیده گرفت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارزیابی رفتار سازمان ملل در مقابل ناقضین حقوق بشر اظهار داشت: سازمان ملل هر طوری که آمریکا بگوید عمل می کند. این سازمان در مصیبت ها و کشتارهای بزرگ در جهان گام مثبتی برنداشت  پس نباید از آنها انتظار داشته باشیم برای احقاق حقوق مظلومان خلاف نظر اداره کنندگانش گامی بردارد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن