تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803919528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت خوب ملایر برای تولید و راه‌اندازی صنایع تبدیلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظرفیت خوب ملایر برای تولید و راه‌اندازی صنایع تبدیلی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان ملایر ظرفیت‌های زیادی برای تولید وجود داشته و صنایع تبدیلی مواد غذایی همچون کارگاه‌های خیارشور در سامن بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد ساعت 13:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از همدان، حجت‌الاسلام‌ احد آزادی‌خواه در جریان بازدید از کارخانه کیان‌کرد در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اقدامات برای رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی نیمه فعال اظهار داشت: در روزهای اخیر از سه کارگاه متوقف‌شده نیمه سنگین شهرستان ملایر بازدید شد.
وی گفت: با توجه به این بازدیدها به این نتیجه رسیده که ظرفیت زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال و بازآوری کاملاً آماده و انگیزه کارها نیز وجود داشته و بخش خصوصی هم پای‌کار است.
نماینده مرم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهم حمایت دولت از طریق تسهیل سازی مسیر و مخصوصاً توسط بانک‌های عامل کمک بوده تا بخش خصوصی جان تازه‌ای بگیرند.
وی افزود: با هماهنگی با استاندار و ستاد تسهیل استان تلاش‌هایی در راستای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی صورت گرفته تا این کارگاه‌ها مجدداً شروع به کار کنند.
آزادی‌خواه با اشاره به سودهای کلان بانک‌ها و معوقات کارگاه‌های تولیدی بیان کرد: برای وام‌ها و تسهیلاتی که کارگاه‌ها دریافت کرده سودهای برای انان باقی‌مانده و کمک به تقسیط و بازپرداخت این معوقات کمکی بسزایی به این واحدها است.
وی گفت: در شهرستان ملایر ظرفیت‌های زیادی برای تولید وجود داشته و صنایع تبدیلی مواد غذایی همچون کارگاه‌های خیارشور در سامن بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسی قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر را داشته باشد ما حاضریم در مسیر کنارش بوده و تسهیل سازی کنیم.
وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری ، شهردار هم برنامه‌ریزی انجام داده و شرایط را اعلام کرده که اگر در سرمایه‌گذاری قصد سرمایه‌گذاری در شهر را داشته باشد مسیر قانونی را همراهی کند تا پروسه سریع‌تر انجام شود.
آزادی‌خواه گفت: با توجه به کمبود منابع و مشکلات اقتصادی در کشور انجام پروژه‌های ملی اکنون کمی سخت بوده و در شهرستان باید از پروژه‌های که ایجادشده وزیر ساخت‌ها و دستگاه‌ها آماده است حمایت کرد تا به گردونه کار بازگردند و فعالیت خود را آغاز کنند.
وی افزود: فعالیت و رونق این کارگاه‌ها به سرمایه زیادی نیاز نداشته این را قول می‌دهیم در آینده نه‌چندان دور تعداد زیادی از این کارگاهها برگشت به کار داشته باشند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کارگاه‌ها درصورتی‌که مشکل تسهیلات بانکی و مالیات‌های که دولت اهتمام داشته آنان را بگیرد کارآفرینان به‌راحتی می‌توانند برگشت به کار داشته باشند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن