تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع بكار مركز تخصصی هدایت تحصیلی دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برای اولین بار در گناباد انجام می شود: شروع بكار مركز تخصصی هدایت تحصیلی دانش آموزان مدیرآموزش و پرورش گناباد گفت: برای انتخاب رشته صحیح دانش آموزان مركز تخصصی هدایت تحصیلی دانش آموزان از ۲۰ تیرماه در مدیریت آموزش و پرورش گناباد شروع به كار خواهد نمود و مشاوره های لازم برای انتخاب بهترین رشته را به ۱۱۸۳ دانش آموز واجد الشرایط ارائه خواهد كرد.
۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد ساعت 10:40

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، سید محمد مهدوی مدیر این اداره در گفتگو با خبرنگار ندای گناباد در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم گفت: بعد از ۲۲ سال از نظام آموزشی، هدایت تحصیلی دانش آموزان به دوره متوسطه اول بازگشته است و دانش آموزان باید بر اساس استعداد، علاقه، نیاز كشور و امكانات موجود رشته تحصیلی خود را انتخاب نمایند.
وی افزود: برای انتخاب رشته صحیح دانش آموزان مركز تخصصی هدایت تحصیلی دانش آموزان از ۲۰ خردادماه در مدیریت آموزش و پرورش گناباد شروع به كار خواهد نمود و مشاوره های لازم برای انتخاب بهترین رشته را به ۱۱۸۳ دانش آموز واجد الشرایط ارائه خواهد كرد.
مهدوی خاطرنشان كرد: در این مركز ۱۰ مشاور به صورت گروهی مشاوره های لازم را برای انتخاب بهترین رشته به دانش آموزان و والدین آنها خواهند داد تا با كاهش دغدغه برای دانش آموز و خانواده اش بهترین انتخاب رشته برای وی انجام شود.
وی درخصوص عوامل موثر در انتخاب رشته دانش آموزان گفت: عملكرد تحصیلی، نظر والدین، معلمان، مشاورین و دانش آموز و آزمون های مشاوره ای در انتخاب رشته آینده دانش آموزان موثر است.
مدیر آموزش و پرورش گناباد با بیان اینكه نگرش اكثر خانواده های گنابادی برای انتخاب رشته فرزندانشان به سمت رشته تجربی می باشد، تصریح كرد: با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای رشته های تحصیلی، مركز تخصصی هدایت تحصیلی دانش آموزان بهترین رشته را به دانش آموزان پیشنهاد خواهد كرد.
مهدوی رشته های فنی و حرفه ای و كاردانش را اولویت های مدنظر آموزش و پرورش برای دانش آموزان برشمرد و افزود: با توجه به اینكه در رشته های فنی و حرفه ای و كاردانش، دانش آموزان علاوه برای فراگیری علم و دانش، مهارت نیز كسب می كنند، آموزش و پرورش به این رشته ها توجه ویژه ای دارد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن