تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین آخرین تغیرات هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تبیین آخرین تغیرات هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم در کارگاه آموزشی هدایت تحصیلی نظام جدید مشاوران و مدیران مدارس دوره متوسطه اول فارس، آخرین تغییرات ایجاد شده در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم تبیین شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت 09:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، در کارگاه آموزشی هدایت تحصیلی نظام جدید،که در مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه چهار شیراز برگزار شد، مشاوران و مدیران به منظور ارایه خدمات تخصصی در فرایند هدایت تحصیلی به خانواده ها ،با هدف تسهیل در انتخاب رشته دانش آموزان ، با آخرین تغییرات ایجاد شده در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و کلیه موارد مربوطه آشنا شدند. در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فاس در جلسه مشاوران پیرامون ضرورت به روز بودن اطلاعات مشاورین صحبت کرد. نظری گفت: اهمیت آگاهی مشاوران از آخرین آمار و اطلاعات در مورد آسیب های روانی شایع در کودکان و نوجوانان ، همچنین تحلیل علمی و دقیق چگونگی استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و ارایه راهکارهای تخصصی روانشناختی توسط مشاورین به دانش آموزان و خانواده ها بسیار مورد تاکید می باشد. معاون آموزش متوسطه اداره کل در خصوص ابعاد مختلف نظام آموزشی مطالبی بیان نمود. قجری گفت: ابعاد مختلف نظام آموزشی باید مبتنی بر اسناد فرادستی و تغییرات انجام شده متناسب با نیازهای روز جامعه باشد و هم افزایی تمامی عوامل آموزشی، پرورشی و اجرایی به منظور حصول نتایج مطلوب حایز اهمیت است. رییس اداره مشاوره دوره های تحصیلی نیز در خصوص آیین نامه هدایت تحصیلی، نقش نمرات دانش آموزان در فرایند انتخاب رشته، آزمون های مشاوره ای،نظر دانش آموزان ، والدین،دبیران و مشاور مدرسه و همچنین درباره نمون برگ هایی که می بایست توسط مشاورین مدرسه تکمیل گردد، مطالبی بیان نمود. رییس اداره فنی حرفه ای و کار و دانش نیز درباره رشته های محتلف این شاخه و ضرورت هدایت تخصیلی دانش آموزان به این رشته ها بر اساس نیاز های جامعه، توضیحات مبسوطی ارایه نمود. روزهای پنجم و ششم خرداد ماه، ادارات مشاوره دوره های تحصیلی و آموزش متوسطه اداره کل، با برگزاری دوره آموزشی هدایت تحصیلی نظام جدید ،میزبان مشاوران و مدیران مدارس دوره متوسطه اول استان در مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه چهار شیراز بودند.   این برنامه طی دو روز با سخنرانی معاونین پرورشی و آموزش متوسطه اداره کل، و همچنین ارایه مطالب آموزشی و تخصصی توسط رییس اداره مشاوره دوره های تحصیلی ، رییس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش وهمچنین کارشناسان اداره آموزش متوسطه دوره اول و دوم انجام گردید. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن