تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه خانه و کاشانه در یاسوج آغاز بکار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فروشگاه خانه و کاشانه در یاسوج آغاز بکار کرد استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - فروشگاه خانه و کاشانه اولین و بزرگترین فروشگاه چند منظوره استان است ،ضمن اینکه در این فروشگاه تخفیف از ۵ تا ۵۰ درصد در همه اقلام به مشتریان داده خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج،اولین و بزرگترین فروشگاه چند منظوره استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد. مدیر عامل فروشگاه خانه و کاشانه گفت: این فروشگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع در دو بخش زیر زمین و همکف احداث شده است . محمد مهدی عطایی با اشاره به اینکه فروشگاه خانه و کاشانه سه بخش گلی دارد اظهار کرد: بخش مواد غذایی شامل کلیه مواد غذایی میوه ،سبزی ،پروتئین و دیگر اقلام خوراکی ،بخش پوشاک ،کیف و کفش ،عروسک،اسباب بازی و لوازم التحریر و بخش دیگر شامل کلیه اقلام مورد نیاز خانواده هاست که قابل عرضه به مردم شریف می باشد. عطایی با اعلام اینکه در این فروشگاه ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است عنوان کرد: این فروشگاه با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه اولیه دایر شده است که علاوه بر اینکه جهت رفاه شهروندان به صورت فروشگاه کامل می باشد،و ۲۰ صنف از اصناف مختلف را تحت پوشش قرار داده است که بالغ بر 30 هزار رقم جنس در این فروشگاه به شهرونان عرضه خواهد شد.
وی در پایان گفت: فروشگاه خانه و کاشانه اولین و بزرگترین فروشگاه چند منظوره استان است ،ضمن اینکه در این فروشگاه تخفیف از ۵ تا ۵۰ درصد در همه اقلام به مشتریان داده خواهد شد.  


     

 







کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - فروشگاه های زنجیره ای -




شنبه 22 خرداد 1395 - 09:17:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن