تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری در گیلان استان‌ها > گیلان - اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در المپیک 2016 برزیل، در استان گیلان برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان گفت: این اردوی آمادگی از روز جمعه هفته جاری 21 خرداد ماه در کلاچای شهرستان رودسر استان گیلان آغاز خواهد شد.
اصغر ابراهیمی افزود: در این اردو ، تمامی ملی پوشان وزنه برداری حضور خواهند یافت تا با کسب آمادگی لازم و انتخاب ، در مسابقات المپیک 2016 برزیل حضور یابند.
وی اظهار کرد : این اردو با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری و به دلیل مشابهت آب و هوای محل برگزاری مسابقات المپیک با کلاچای رودسر در استان گیلان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این اردو ، به مدت سه هفته زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می شود و آخرین اردویی خواهد بود که ملی پوشان وزنه برداری قبل از عزیمت به مسابقات المپیک در آن حضور خواهند یافت.
رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد : تیم ملی وزنه برداری ایران پنج سهمیه در المپیک 2016 برزیل خواهد دارد که براین اساس ، آماده ترین وزنه بردارن در پایان اردوی گیلان انتخاب می شوند تا در المپیک حضور یابند.
المپیک 2016 برزیل از روز 15 تا 31 مرداد ماه سال جاری در شهر بندری ریودوژانیرو برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایرا ن نیز در رشته های مختلف در این مسابقات مهم حضور خواهد یافت.
تا کنون 12 وزنه بردار ایرانی نیز در رقابتهای المپیک حضور یافتند که توانستند پنج مدال طلا ، پنج مدال نقره و شش مدال برنز را به دست آوردند که مرحوم جعفر سلماسی موفق شد در المپیک 1948 لندن با کسب مدال برنز ، نخستین مدال ورزش ایران در المپیک ها را کسب کند.
اولین طلای وزنه برداری ایران را محمد نصیری در المپیک 1968 مکزیکو سیتی به گردن آویخت که وی با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز ، پرمدال ترین وزنه بردار المپیکی کشورمان به شمار می رود و پرافتخارترین وزنه بردار المپیکی ایران نیز حسین رضازاده است که در دو المپیک متوالی موفق به کسب دو مدال طلا شد.
مرحوم محمود نامجو نیز تنها ورزشکار گیلانی است که در رقابت های المپیک حضور یافته که این اسطوره وزنه برداری ایران و جهان مدال نقره المپیک 1952 فنلاند و مدال برنز المپیک 1956 ملبورن را کسب کرده بود.

کلید واژه ها: استان گیلان -




پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 19:05:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن