تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام شاه عربستان برای حفظ آبروی خود


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: واکنش المنشوق به اعتراض "عواض عسیری" سفیر عربستان سعودی در لبنان نسبت به اظهارات اخیر وی در واقع تأکیدی بر دخالت های عربستان در امور داخلی لبنان بود.

به گزارش تراز ، سایت شبکه "المنار" در یادداشتی نوشت: «"نهاد المنشوق" وزیر کشور لبنان به صراحت از سیاست های اشتباه عربستان در قبال لبنان سخن گفت؛ سیاست هایی که "سعد الحریری" رییس جریان المستقبل در صحنه داخلی لبنان آنها را پیاده کرد.»
المنار ادامه داد: «المنشوق وزیری که وابسته به جریان "المستقبل" است اخیرا گفته بود که این عربستان است که ما را به وضعیت کنونی رسانده است. اظهارات المنشوق خواسته و ناخواسته از دخالت های عربستان در لبنان رونمایی کرد و دست سعودی را رو کرد.»
المنار ادامه داد: «خرده گیری بر سیاست های عربستان توسط نهاد المنشوق نشان داد که چگونه عربستان خط مشی برای همپمانان خود در عرصه داخلی لبنان تعیین می کند.»
این سایت خبری در ادامه افزود: «واکنش المنشوق به اعتراض "عواض عسیری" سفیر عربستان سعودی در لبنان نسبت به اظهارات اخیر وی  در واقع تأکیدی بر دخالت های عربستان در امور داخلی لبنان بود.»
خاطرنشان می شود که شاه عربستان در پی رو شدن دست ریاض در دخالت در لبنان توسط نهاد المنشوق، همپیمان "سعد الحریری"، برای حفظ آبروی خود  سفیر عربستان را مکلف کرده که پیام خود را به لبنانی ها برساند.
عواض عسیری  سفیر عربستان سعودی در لبنان طی کنفرانس خبری گفته که پادشاهی سعودی به خود اجازه نمی‌دهد در اختلافات داخلی بین نیروهای سیاسی لبنان دخالت کند.
سفیر عربستان سعودی در لبنان اعلام کرده است که کمک‌های مالی عربستان به ارتش و نیروهای پلیس لبنان لغو شده و پرونده آن به کلی بسته شده شده است.
لازم به ذکر است که لبنان به خاطر دخالت های ریاض در پرونده ریاست جمهوری این کشور، حدود دو سال است بدون رییس جمهوری اداره می شود و امکان برگزاری انتخابات رییس جمهور تاکنون و بعد از ده ها جلسه پارلمانی ناموفق فراهم نشده است.


منبع: جام نیوز







زمانبندی انتشار: 20 خرداد 1395 - 09:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن