تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال ۹۴ دوران طلایی تنیس روی میز قم بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان قم در گفتگو با مهر:
سال ۹۴ دوران طلایی تنیس روی میز قم بود

تنیس روی میز - نوشاد عالمیان


شناسهٔ خبر: 3680493 - چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
استانها > قم

قم - معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان استان قم با بیان این که قرار گرفتن هیئت‌های کاراته و فوتبال در صدر برترین هیئت‌ها برای ما قابل پیش بینی بود گفت: سال ۹۴ سال طلایی تنیس روی میز قم بود. حمید نریمان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی در سال ۹۴ اظهار داشت: سعی کردیم در سال ۹۴ با رعایت تمامی جوانب و ارزیابی دقیق، هیئت‌های ورزشی را ارزیابی کنیم و  اگر می‌خواستیم بر مبنای ارزشیابی همیشگی، هیئت‌ها را امتیازدهی کنیم کار خوب یک سری از هیئت‌ها به چشم نمی‌آمد.

وی افزود: ۴۵۰ امتیاز در فرآیند ارزشیابی عملکرد هیئت‌ها در بخش قهرمانی در نظر گرفته شده بود که ۳ آیتم شامل کانون‌ها و مراکز فعال آموزش پایه، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری و سمینارها و نیز جمعیت ورزشکاران سازمان یافته به این بخش اضافه شد.

معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان استان قم گفت: ۳ هیئت کاراته، تنیس روی میز و فوتبال هیئت‌های فعال برتر ما بودند که قرار گرفتن هیئت‌های کاراته و فوتبال در صدر برای ما قابل پیش بینی بود اما تنیس روی میز کاملاً فراتر از حد انتظار عمل کرد.

نریمان بیان داشت: این هیئت در سال ۹۴، چهار بار میزبان مسابقات کشور بود، ۲ بار میزبان مسابقات متمرکز لیگ بوده و برای اولین بار به غیر از رشته‌های کشتی و فوتسال، میزبانی یک رویداد بین المللی را برای ورزش قم اخذ کرده است.

وی عنوان کرد: بهترین مربیان آموزش دهنده از کره شمالی برای آموزش به قم آمدند و  یک عضو تیم ملی و یک مدال از مسابقات آسیای میانه به حدی برای ورزش قم باارزش بود که می‌توانم بگویم در حد حضور یک ورزشکار ما در بازی‌های آسیایی برای ما ارزشمند بود.

معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: این هیئت، برای نخستین بار واقعیت‌ها را واقعی نشان داد و سال ۹۴ سال طلایی تنیس روی میز در قم بود و این هیئت ورزشی که نتیجه ۲ سال کار عموییان به عنوان دبیر و یک سال به عنوان رئیس هیئت را دید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن