تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816545685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان بهشهر 3450 مددجوی تحت پوشش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر: شهرستان بهشهر 3450 مددجوی تحت پوشش دارد ایلنا: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر گفت: سبد کالا با اولویت منطقه محروم هزارجریب که دارای 700 خانوار مددجوی تحت پوشش است توزیع می گردد.
شهرستان بهشهر 3450 مددجوی تحت پوشش دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا  در بهشهر ، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تأمین سبد کالای مددجویان این شهرستان را اولویت نخست دانست و اظهار کرد: شهرستان بهشهر 3450 مددجوی تحت پوشش دارد که امسال سبد کالا با اولویت منطقه محروم هزارجریب که دارای 700 خانوار مددجوی تحت پوشش است توزیع می گردد.
سید موسی عمادی گفت: اگر ارزش هر سبدکالا را حدود صد هزار تومن در نظر بگیریم با احتساب جمعیت تحت پوشش به 345 میلیون تومان منابع مالی نیاز است که این هزینه تنها با کمک خیرین امکان پذیر است چرا که این منابع مالی در توان کمیته امداد شهرستان نیست.
وی با اشاره به برگزاری جشن رمضان در این ماه ادامه داد: طرح مفتاح الجنت نیز با حضور خیرین و مسئولین شهرستانی به مدت 15 الی 20 روز برگزار می شود بدین ترتیب که در هرروز خیرین با 4 الی 5 خانواده تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دیدار می کنند تا بخشی از مشکلاتشان حل شود.
مدیرکمیته امداد شهرستان بهشهر به طرح اکرام ایتام در هفته اطعام ایتام که از 14 تا 21 ماه رمضان می باشد اشاره کرد :خیرین  با ثبت نام در این طرح حامی فرزندان یتیم  بی سرپرست می شوند.
عمادی ترکامی با اشاره به طرح محسنین که کمک به خانواده های دارای بیمار صعب العلاج می باشد افزود: سرپرستان  خانواری که به دلیل بیماری صعب العلاج قادر به تأمین معاش خانواده نیستند در این طرح قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه در طرح اکرام حدود 1850 نفر حامی 220 یتیم می باشند ادامه داد: افطاردهی از سوی خیرین در ماه رمضان،  در نظر گرفتن صندوق های کمیته امداد در مسیر راهپیمایی روز قدس برای دریافت کمک های مردمی به مردم  مظلوم یمن و سوریه، استقرار صندوق دریافت کمک های نقدی در مساجد سطح شهر  در روز عید فطر در راستای  آزادی زندانیان، دریافت زکات فطریه در روز عیدفطر در مساجد و توزیع در  میان مددجویان همان محل را از دیگر برنامه های کمیته امداد شهرستان بهشهر برشمرد.
مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با اشاره به نقش تأثیرگذار خیرین در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ، همکاری و کمک خیرین و مسئولان شهری را در راستای حمایت از مددجویان خواستار شد.
 








۱۳۹۵/۰۳/۱۹ ۱۰:۱۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن