تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید استخدام‌ها به نام ایثارگران و به کام دیگران باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نباید استخدام‌ها به نام ایثارگران و به کام دیگران باشد
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: نباید استخدام‌های ایثارگران به نام آنها و به کام دیگران انجام شود و یا عده‌ای بخواهند از این طریق به استخدام اطرافیان کمک کنند.
به گزارش جوان از اردبیل، اقبال عباسی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در دستگاه‌های دولتی در محل استانداری اردبیل اظهار کرد: ما باید اهداف برگزاری جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران را به معنای واقعی درک کنیم و بدانیم که هدف از برگزاری این جلسات کمک به رفع موانع یا حمایت از ایثارگران در برخورداری از دریافت خدمات بهتر و شایسته‌تر است. وی ضرورت هماهنگی بیشتر در توجه و بها دادن به کارهای بر زمین مانده در حوزه ایثارگران را یادآور شد و تصریح کرد: نباید در موضوع استخدام‌ها برخی مدیران و مسؤولان تلاش کنند به نام ایثارگر دوستان، اطرافیان و همسایگانی را استخدام کنند و این حرکت را به نام ایثارگران به ثبت برسانند در حالی که باید این اقدامات با معرفی‌نامه اولیه از بنیاد شهید و هماهنگی با دستگاه‌ها انجام شود. معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: البته ارائه خدمات به ایثارگران تنها مربوط به حوزه استخدامی‌ها نیست بلکه امور هماهنگی در پرداختن تسهیلات، صدور پروانه ساختمانی، موضوع کنکور، درمان و بهداشت و سایر حوزه‌ها را شامل می‌شود. عباسی با یادآوری اینکه در حوزه درمان و همچنین پرداخت تسهیلات و تخفیف شهرداری در صدور پروانه امتیازها و اقدامات خوبی در حمایت از ایثارگران انجام شده است، افزود: شایسته است به شکل متمرکز، مطلوب و همچنین تعریف شده این خدمات برای جامعه ایثارگران ارائه شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدیرانی که همسو با این فعالیت‌ها کارها را به پیش می‌برند باید مورد تشویق و ترغیب قرار گیرند و در نقطه مقابل هرگونه اشتباه و خطا نیز باید با دقت نظر بیشتر برطرف شده و جبران شود. عباسی خطاب به برخی مدیران که در موضوع جذب و استخدام ایثارگران دچار قصور و کوتاهی شده و روند کارها و پیگیری آنها مناسب نبوده است، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی موظف هستند در استخدام و جذب نیروها سهمیه ایثارگران را مراعات کنند و اجازه ندهند در این زمینه عده‌ای بخواهند از این سهمیه‌ها سوءاستفاده کنند. وی هرگونه تخلف با عنوان ایثارگری و یا تبعیض قائل شدن در ارائه خدمات را حرکتی نامناسب و ناشایست توصیف کرد و ادامه داد: هفته‌های آینده باید تمامی دستگاه‌ها گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه ایثارگران را به تدریج ارائه دهند تا ما نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم. معاون استاندار اردبیل از دبیر شورای هماهنگی امور ایثارگران در دستگاه‌های دولتی خواست تا دستگاه‌هایی که بیشترین یا کمترین توجه را به ایثارگران داشتند، معرفی کرده و برنامه‌های آنها را تبیین کند.





تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن