تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ظرفیت بسکتبال قم استفاده خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس هیئت بسکتبال قم تأکید کرد:
همه ظرفیت بسکتبال قم استفاده خواهد شد

بسکتبال


شناسهٔ خبر: 3680262 - سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
استانها > قم

قم - رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: برای توسعه و رشد بسکتبال قم در ۴ سال آینده از همه ظرفیت بسکتبال قم استفاده می‌کنم. به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سخایی بعد از ظهر سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، اظهار داشت: می‌خواهیم همه را به صحنه برگردانیم زیرا کسانی هستند که خاک این رشته را خورده‌اند و به دلایلی دور از بسکتبال قم بوده‌اند.

وی افزود:  می‌خواهیم از حضور تمام ظرفیت بسکتبال قم استفاده کنیم و به کمبودهایمان در بخش داوران بسکتبال قم واقف هستیم و امیدواریم در بخش داوری نیز با همکاری دوستان، تعداد داوران خود را به حد نصاب برسانیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: برنامه ما، برگزاری مسابقات استانی است و حتی اگر ۳ تیم در مسابقات استانی ما در آغاز کار شرکت کنند و سال گذشته فدراسیون با راه اندازی لیگ جوانان کاری عظیم و بزرگ و پربازده انجام داد و بازیکنان خوبی به تیم‌های ملی رسیدند.

سخابی بیان داشت: امسال لیگ نوجوانان نیز راه اندازی شده است و ما سال گذشته به دلیل تغییر و تحولات نمی‌توانستیم تیمی در لیگ‌های پایه داشته باشیم و انشالله در سال‌های آینده بتوانیم تیم‌های حاضر در مسابقات استانی به ۶ الی ۸ تیم برسانیم.

وی عنوان کرد:  قصدی مبنی بر حضور در لیگ‌های بزرگسالان کشور در دسته‌های مختلف نداریم زیرا نه منابع مالی آن موجود است و نه به اندازه کافی بازیکن داریم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی بازیکن پا به سن گذاشته داریم که می‌خواهیم از وجود آن‌ها در بخش مربیگری استفاده کنیم تا در آینده تیمی جوان و کاملاً بومی با جذب اسپانسر در لیگ داشته باشیم البته اگر اهالی بسکتبال دست یاری به ما ندهند نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و یک دست صدا ندارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن