تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای فناوری سلول های بنیادی در چهارمحال و بختیاری فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شورای فناوری سلول های بنیادی در چهارمحال و بختیاری فعال شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - شورای علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی فعالیت خود را در چهارمحال و بختیاری آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در نخستين شوراي علوم و فناوري هاي سلول هاي بنيادي و پزشكي بازساختي استان گفت: ساماندهي فعاليت هاي انجام گرفته در حوزه فناوري سلول هاي بنيادي و توسعه و ارتقاي اين فعاليت ها از مهمترين اهداف تشكيل اين شورا است. خدابخش مرادي نافچي تأكيد كرد: اين شورا درصدد است تا نتايج تحقيقات و فعاليت هاي علمي انجام گرفته در چهارمحال و بختياري را به عنوان خدمات باليني در اختيار بيماران قرار دهد و از سوي ديگر با توليد محصول براي استان و كشور ثروت آفرين باشد. وي فناوري سلول هاي بنيادي را يكي از مهمترين رويكردهاي درماني دانست و افزود: با استفاده از فناوري سلول هاي بنيادي ديگر كسي نگران از دست دادن عضوي از بدن خود نيست. مرادي نافچي همكاري محققان و مراكز علمي چهارمحال و بختياري در پيشبرد برنامه هاي اين شورا را مؤثر اعلام و تصريح كرد: بايد تحقيقات صورت گرفته در حوزه سلول هاي بنيادي، به منظور ثروت آفريني و توليد محصولات در اين حوزه ساماندهي شود. معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: دانشگاه هاي استان ۱۰ روز فرصت دارند تا با معرفي توانمندي ها و ظرفيت هاي خود در حوزه فناوري هاي سلول هاي بنيادي، در پيشبرد برنامه هاي اين شورا مشاركت كنند. وي اضافه كرد: با ساماندهي فعاليت هاي اين حوزه به زودي شاهد تدوين بانك اطلاعاتي جامع سلول هاي بنيادي چهارمحال و بختياري هستيم.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:48:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن