تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اما و اگرهای حضور احمدی نژاد در انتخابات 96/ تاکتیک اصولگرایان معتدل در قبال نزدیکان رئیس جمهور سابق


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اما و اگرهای حضور احمدی نژاد در انتخابات 96/ تاکتیک اصولگرایان معتدل در قبال نزدیکان رئیس جمهور سابق
چهره های معتدل اصولگرا همچون علی لاریجانی و محمدرضا باهنر که در سال های اخیر از جمله منتقدان دولت احمدی نژاد بوده اند معتقدند عملکرد دولت یازدهم رضایت بخش بوده است و جامعه احمدی نژاد را در انتخابات آتی قبول نمی کند.
به گزارش نامه نیوز، یکسال تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی مانده است و شاید مهم ترین سوالی که این روزها در فضای سیاسی کشور مطرح می شود این باشد که آیا محمود احمدی نژاد در انتخابات سال آینده شرکت خواهد کرد یا خیر.

این روزها نزدیکان احمدی نژاد از در راه بودن خبرهای خوب در سال آینده خبر می دهند و با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم در حوزه های مختلف سعی در فراهم کردن شرایط برای حضور احمدی نژاد در عرصه سیاسی می کنند.

نزدیکان احمدی نژاد معتقدند احمدی نژاد شرط حضور خود در انتخابات را دعوت حضوری مردم می‌داند و تنها به این واسطه حاضرخواهد شد در عرصه انتخابات حضور داشته باشد. حضور جمعیت گسترده در میدان نارمک و فریاد حمایت از احمدی نژاد و دعوت از او برای حضور در انتخابات سال آینده بخشی از این برنامه است.

برای همین موضوع نیز نزدیکان احمدی نژاد فعالیت خود را آغاز کرده اند و این روزها به دنبال پررنگ جلوه دادن سفرهای استانی محمود احمدی نژاد و استقبال گسترده مردم از وی هستند.

در همین راستا عبدالرضا داوری که از نزدیکان رئیس‌جمهور سابق کشورمان محسوب می‌شود، با تاکید بر اینکه احمدی نژاد یک پایگاه اجتماع بسیار قوی و یک سبد رای 60 درصدی را دارا هستند؛ گفته است در همه نظرسنجی‌ها اقبال به شخص احمدی نژاد 60 درصد است. ایشان اگر در هر رقابتی شرکت داشته باشند رای‌شان اگر افزایش پیدا نکند در کف 60 درصدی باقی می‌ماند.

اما از سوی دیگر چهره های معتدل اصولگرا همچون علی لاریجانی و محمدرضا باهنر که در سال های اخیر از جمله منتقدان دولت احمدی نژاد بوده اند معتقدند عملکرد دولت یازدهم رضایت بخش بوده است و جامعه احمدی نژاد را در انتخابات آتی قبول نمی کند.

علی لاریجانی در این رابطه می گوید می گوید فکر نمی‌کنم آقای احمدی نژاد در ایران خیلی جاذبه‌ای باشد، آنها که دو دوره رئیس‌جمهور بودند دوباره به صحنه بیایند. مخصوصا آنکه خیلی تجربیات موفقی هم نداشته باشند.

همچنین محمدرضا باهنر گفته است آن هایی که در سیاست هستند و کار می کنند آن مشکلات جدی را که در زمان احمدی نژاد به وجود آمده و هنوز هم ادامه دارد،  کاملا حس می کنند. اما این آدم ها نباید تصور کنند که همه کشور این گونه فکر می کنند، چون هر کسی مخاطب خاص خودش را دارد که روی مسائلی حساسیت دارد یا ندارد.

وی همچنین در واکنش به حمایت از احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌ رو و خط قرمز بودن مشایی، گفته است من خط قرمزی ندارم، من از ایشان حمایت نمی کنم. وقتی حمایت نمی کنم خط قرمز نمی خواهد.

در این شرایط که نزدیکان احمدی نژاد در تلاش برای برجسته کردن اقدامات رئیس جمهور سابق هستند به نظر می رسد اصولگرایان معتدل همچون علی لاریجانی و محمدرضا باهنر سعی دارند با شفاف سازی از عملکرد دولت سابق مشی اصولگرایان معتدل را از حامیان احمدی نژاد جدا کرده و همسو با وی در انتخابات شرکت نکنند.




مطالب مرتبط
احمدی‌نژاد چگونه احمدی‌نژاد شد
باهنر:در انتخابات از محمود احمدى نژاد حمايت نمى كنم/ منتقدان علاقه دارند دولت آقای روحانی یک دوره‌ای شود
رقيبان احتمالی رييس‌جمهور «بي‌رقيب»
احمدي‌نژاد؛ چالش جناح راست در سال ٩٦
لاریجانی: کاندیداتوری احمدی‌نژاد برای ریاست‌جمهوری جاذبه‌ای ندارد/ اینکه روحانی تک دوره ای شود، احتمالش زیاد نیست/علی مطهری سنجیده و لایق است
منتقداني با ادبيات احمدي‌نژادي
احمدی نژاد مستقل یا سردار محبوب؟
مصباحی‌مقدم:احمدی‌نژاد دریکشنبه سیاه افتضاح کرد
پیش‌بینی زیباکلام از انتخابات سال 96



۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن