تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفارهرندي: جرياني فاسق مي‌خواهد روحيه ايستادگي ملت را متزلزل کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صفارهرندي: جرياني فاسق مي‌خواهد روحيه ايستادگي ملت را متزلزل کند
جريان فاسق و خبيثي که از بيرون عمل مي‌کند، دنباله‌اش در داخل تلاش دارد در روحيه استقامت و ايستادگي ملت ايران تزلزل ايجاد کند.
به گزارش رسا، محمدحسين صفارهرندي، روز گذشته در يادواره 31 شهيد طايفه آسور و شهيد مدافع حرم محمد بلباسي که در مسجد بقيه‌الله الاعظم(عج) آمل برگزار شد، اظهار داشت: منتسب بودن به شهدا مباهات والايي است که انسان از نظر معنوي اجر مي‌گيرد.  وي با بيان اينکه هر چيزي در بيان شهدا گفته شود در مقام اين عزيزان نيست، افزود: شهدا معامله‌اي کردند که ذهن ما توان درک حقايق آن را ندارد و اين عزيزان وارد وادي امني شدند که خوف و حزني در آن وجود ندارد.

 صفار هرندي با اشاره به اينکه باب شهادت تا روز قيامت مفتوح است که خون شهيد دارد انسان‌ها را دعوت مي‌کند، بيان داشت: راه شهدا گم شدني نبوده و به نحو شايسته‌اي ادامه دارد.  عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: حدود 2 ميليون نفر براي اربعين حسيني به زيارت حرمين شريفين مي‌روند که شيريني عشقبازي با سالار شهيدان به کام آنان نشسته و براي زيارت آن منطقه سر از پا نمي‌شناسند و نمي‌توانيم بگوييم چيزي که در آنجا مي‌گذرد به ما ربطي ندارد که محل دلبستگي ماست. وي ادامه داد: در سوريه نيز حرم حضرت زينب کبري(س) در معرض خطر قرار دارد و دل‌هاي مؤمن و متوسل در هر جايي باشد آرام و قرار ندارد که ضرورت حضور ما را در کشورهاي منطقه نشان مي‌دهد.

صفارهرندي گفت: حضور ما در کشورهاي منطقه براي تأمين امنيت خودمان است که امروز شهدايي خطر را پذيرفتند تا در اينجا دل‌هاي ما طوفاني نباشد. وي با اشاره به اينکه عده‌اي به دنبال شبهه‌آفريني و ترديد هستند، گفت: ايادي استکباري از طريق رسانه‌اي دارند کاري مي‌کنند تا نگاه مردم را در جهت تضعيف قدرت ملي وسوسه کنند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: جريان فاسق و خبيثي که از بيرون عمل مي‌کند، دنباله‌اش در داخل تلاش دارد در روحيه استقامت و ايستادگي ملت ايران تزلزل ايجاد کند. وي ادامه داد: دشمنان تلاش مي‌کنند نسبت به حقوق خودمان کوتاه بياييم که پس از تحقق آن وعده‌هاي لازم را انجام نمي‌دهند و کارهاي جديدي از ما مي‌خواهند. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان خواستار محدودکردن قدرت دفاعي ايران هستند و نمي‌خواهند موشک و سيستم‌هاي ضد هوايي داشته باشيم تا ما را دست بسته کنند و هر کاري مي‌خواهند انجام دهند. صفارهرندي ادامه داد: اسلام انقلابي اسلامي است که شهداي ما را در ميدان نبرد با دشمنان برده و به مقامات والا و ارزشمندي رسانده است. 





تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن